Nu kijk ik ‘Jack & Dani: Life After Love Island’
Ik kijk trouwens niet de Nederlandse love island, gaat iemand van jullie de Engelse kijken?
Nu kijk ik ‘Jack & Dani: Life After Love Island’
Ik kijk trouwens niet de Nederlandse love island, gaat iemand van jullie de Engelse kijken?
Ja, ik ga ook de Engelse kijken :).
Ik heb inmiddels inloggegevens voor ziggo gekregen, en ben de NLse begonnen, maar het is tot nu toe best saai, dus weet niet of ik ga blijven kijken. Ga sowieso wel de UK versie kijken, al is het alleen maar voor Iain Stirling’s voice-overs
Ik ben op Videoland UK seizoen 4 aan het kijken. Ik vind de Engelse versie toch wel veel leuker als de NL’se. Er gebeurt meer en sneller ofzo
Jeetje, wat wanhopig. Ik snap het ook wel. Laatste reguliere aflevering had 78.000 kijkers. Ik weet niet hoeveel mensen kijken via Videoland…
Ik zag ook dat de kijkcijfers enorm tegen vielen. Begin straks aan het laatste seizoen van UK dat op videoland staat
Ben ik net aan begonnen! Maar tering wat veel afleveringen. Dit wordt echt iets wat ik tijdens opruimen en poetsen etc aan ga zetten haha
Hoe zit t nu met recoupling? Stel als kaat iemand kiest die haar niet wilt, moet hij dan toch voor haar gaan of kan die persoon ook een ander kiezen?
Volgens mij kijk ik nu de aflevering van vandaag (de laatste op videoland) en ik snap sebastiana en aleksandra wel. Vraag me af of ik nu ook een drama queen ben
huh zegt martin nou tijdens die date dat hij met die nieuwe wil gaan daten??
Edit: oh nee haha toch niet, verkeerd begrepen denk ik
Aah leuk! Ik ken verder niemand die het kijkt. Waar gaan jullie het kijken?
Wie gaat wie kiezen denken jullie?
Rowena gaat voor Matthy denk ik.
Denk het ook. Hopelijk komt er een beetje drama.
weet iemand hoe laat de nieuwe aflevering op videoland komt?
Meestal om 20.20!
Oh top, dankjewel!
Ben zo benieuwd naar de herkoppeling haha. Misschien gaat het dan eindelijk wat leuker worden.
Ja echt hè? Er mag wel wat meer actie komen. Misschien moeten ze een paar kandidaten van ex on the beach erbij zetten
In die van Australië was het zo dat de ene keer de mannen mogen kiezen en de andere keer de vrouwen. Dus als nu de vrouwen mogen kiezen hebben de mannen ‘pech’. Als je als man wel liever een andere vrouw had gehad dan kan dat dus niet officieel als koppel maar je mag dan wel met je lievelings buiten gaan slapen :’)
Het voelt nu alsof ik Love Island heb gestudeerd haha, maar weet dus niet of het in NL ook zo gaat.
Ik las in de spelregels dat ze maximaal 2 glazen alcohol p dag mogen drinken en ook op een bepaalde tijd in bed moeten liggen.