Ik vind die Matthy echt de enige leuke persoon, en Kaat is ook nog wel prima. Ik had het al eerder gezegd maar ik vind Melany gewoon ZO saai. Ze praat echt een beetje alsof ze super dronken is en bijna in slaap valt, zo lijzig.
Het is wel leuk als je wil stemmen, maar dan moet je er op tijd bij zijn. (ik was een uurtje na de melding al te laat). Verder is het niet boeiend, je kunt alleen info lezen over de kandidaten en wie met elkaar in een koppel zit
haha die Denzel, eerst helemaal bij Chey verhaal halen om vervolgens te vragen of ze voor hem uit haar koppel zou willen gaan.
Ik vind Martin en Sebastiana een beetje fake overkomen. Denk ook niet dat ze het hele avontuur samen blijven.
Ja vind dit echt lijken op een soort friends with benefits
mee eens!
Ik hoop dat Kaat zowel niet voor Denzel als voor Vinnie kiest.
Mag de grootste beslisser eigenlijk als eerste kiezen in de recoupleing of als laatste - zodat de meeste jongens al vergeven zijn.
Ik vind vinnie een vies kwalletje
Ik vind Chey ook irritant
Ik word zo moe van Denzel
wat hij ook tegen kaat ging zeggen
âjaa niemand doet moeite je te leren kennen. ik wel maar je bent mijn type niet want je hebt een te zacht karakterâ
uhhh gast je kent haar geeneens
Echt hey! Maar ook zo vies uit de hoogte. Nee, van mij mag hij wel weg!
Er gebeurt vrij weinig
Ik ben uit verveling en omdat ik 2 weken Videoland heb Chris and Olivia: Cracking On aan het kijken.
Edit: wat ben ik aan het kijken joh.
Haha dat hoofd van Matthy tijdens die monoloog van Denzel. Hij dacht echt wat praat je voor poep. Nou dat dacht ik ook.
Nu weet ik weer waarom ik nooit verder kwam dan 3 afleveringen⊠Het is te veeeeeeel!!! Iedere dag bijna een uur. Ik moet nu al 3 afleveringen inhalen en daar heb ik écht geen zin in
Op zondag is er een dubbele aflevering, eerst een uur herhalingen en daarna gaan ze opnieuw koppelen! Vind het ook echt te lang en vermoed dat ik over ga naar alleen de zondag kijken/terugkijken.
Huh, is er vandaag alleen een recap?
Ja ik baal ook! Had er helemaal zin in.