Liefde voor designertassen

Ik ben echt zo blij met die tas! Gebruik hem heel vaak :heart_eyes:

1 like

Tot nu toe heb ik nog geen prijsverhoging gezien. Ik las dat het nu waarschijnlijk half september zal zijn? Ik ben benieuwd, ze doen het vaak rond de speciale kerstcollectie.

1 like

Deze kwam vandaag binnen :smiling_face_with_three_hearts:
Wilde hem eigenlijk volgende maand gaan halen, maar toen ik hoorde dat er misschien een prijsstijging zou komen heb ik hem toch maar snel besteld haha.

58 likes

Prachtig!

1 like

Wat een droom🥰

Ik zelf zit te gluren naar deze in het zwart. Op vestaire staat hij 2e hands voor €1950 en op de LV site staat hij voor €1790.
Hoe kan dat? Is die zwarte zo slecht te krijgen atm?

1 like

@Mehr heel mooi :smiling_face_with_three_hearts: veel plezier ermee!

@MevrouwMand gek dat hij daar duurder is. De empreinte noir is online en in alledrie de winkels op voorraad.

2 likes

Heeft iemand hier ervaring met de Lou Lou van SL? Ben er compleet verliefd op geworden maar hoor ook dat calfskin leather heel fragiel is en ik beter voor een Niki zou kunnen gaan met crinkled vintage leather (ook calf leather).

Ik ben gister bij Chanel in de PC geweest, voor de klassieke zwarte woc in kaviaar kalfsleer met gouden details… maar ze hadden hem niet :pensive:
Was er al bang voor, maar sta nu op de wachtlijst :grimacing: Hoop echt dat ik hem voor het einde van het jaar kan kopen!

5 likes

Nice!! Heb je een idee van wat deze tas op dit moment kost?

Prijzen staan ook op de site. Niet elke woc kost hetzelfde

2 likes

Ah top :joy: ik loop duidelijk achter want ik ging er vanuit dat ze niet op de site stonden zoals ‘vroeger’. Thanks!

1 like

Ik wil deze zo graag hebben.
Maar heb nog geen sugardaddy gevonden en Gaston / Winston zijn ook nog niet langs geweest.

3 likes

Ik lees woc altijd eerst als woman of color. Ik ben nu met Black Friday een beetje sites in de gaten houden voor een snapshot bag van tegenwoordig The? Marc Jacobs.

Same, met al je punten. Misschien toch maar met oud & nieuw een lot kopen

1 like

Ik ging vandaag naar Louis Vuitton voor een key holder, aangezien ik nu de key pouch heb (gebruik ik als portemonnee + huissleutel) maar ik ga er enkele sleutels bijkrijgen en daarvoor wou ik een aparte keyholder.
Ze hadden er geen enkele meer, enkel nog de key pouch (waarvan ik dacht dat die moeilijker te krijgen was haha)
Online zijn ze wel nog op voorraad maar aangezien ik binnenkort naar Parijs verhuis is online bestellen niet de beste optie (en ik wil het ook eens in het echt zien of het wel bevalt natuurlijk, kunnen vergelijken enz), ik zou dan daar naar een van de LV winkels gaan om eens te gaan kijken.

Iemand ervaringen of tips van welk filiaal het fijnst is/meeste kans om zoiets te kunnen scoren haha want ik denk dat ze allemaal wel heel druk zijn en zeker nu

1 like

Bedoel je in Nederland? Alles is hier dicht…

1 like

Ik ben echt heel fijn geholpen in de LV van Galeries Lafayette.

Ik ben ook naar die van Vendome geweest en vond die vent verschrikkelijk. Ik kwam voor een riem, en hij bleef me maar tassen van 5000 euro in mn handen duwen. Toen ik eindelijk weg kon wilde hij me nog laten zien dat zij een exclusieve sieradenlijn daar verkochten. Hallo, kan je niet aan me zien dat ik al gespaard heb voor de riem. Dus ik gok dat die oorbellen niet helemaal in mijn prijsmarge zaten haha.

Plus bij al die andere winkels stonden idd vrij lange rijen terwijl ik bij Lafayette echt snel werd geholpen.

Oké dan ga ik daar eens proberen!
Die ervaring klinkt idd niet erg fijn :tired_face: extra uitleg over andere producten vind ik tof maar als je er zelf om vraagt dan (had ik eens bij burberry, dat ik eens naar de trench coats wou kijken, zei dat ik er geen wou kopen maar gewoon interesse had en hij nam echt alle tijd om me er alles over te vertellen) en niet als je voor 1 ding komt en vanalles in je gezicht geduwd wordt :sweat_smile:

@WinterQueen ik bedoel in Parijs, waar ik binnenkort naartoe ga

1 like

Niet echt antwoord op je vraag haha. Alleen Als je van designer houdt kan ik je ook aanraden om naar depot vente du luxe te gaan in Parijs. Ik heb zelf een Mulberry bayswater gekocht. Dit is wel allemaal tweedehands maar er zijn zo veel bijzondere stukken te vinden. :grin:

3 likes

Leuk! Thanks for de tip, ga ik ook zeker eens doen! :relaxed:

1 like