Liefde voor designertassen

Ook een tip: Thnx God i’m a VIP met allemaal vintage designer kleding, tassen en sieraden. Ze hebben twee winkels naast elkaar en daar hebben ze bijv. fantastische blazers van YSL.

2 likes

Jaaa die is ook vet. Ik mis winkelen in Parijs. :cry: zulke gave stukken daar gevonden.

Wil ook nog naar het YSL museum verdorie.

1 like

In Parijs ben ik fijn geholpen bij avenue de montaigne, Vendome, champs-elysees en in de shop-in-shop in Le Bon Marche. De laatste is ook een stuk rustiger dan alle andere locaties.

Dit Gucci tasje laatst omgehad en niet gekocht. Hij bleef maar in mijn hoofd zitten … na lang wikken en wegen toch besteld. Hopelijk komt hij snel binnen :grinning_face_with_smiling_eyes:
M’n eerste duurdere tas(je)

21 likes

Toevallig! Deze heb ik ook, heb hem destijds voor een mooi prijsje meegekregen :blush:

2 likes

Prachtig!

3 likes

Hebben jullie weleens een tas verkocht en toen spijt gekregen? Ik heb dat met mijn pochette metis, zag hem laatst bij iemand en twijfel meteen om hem toch weer te kopen :sob: echt zo stom.

Nee, maar ik ben wel bang om er spijt van te krijgen. Ik heb een Celine die ik nooit gebruik en denk er vaak aan om 'm te verkopen, maar dat doe ik dan uiteindelijk toch niet :blush:

1 like

Niet met een tas die ik heb verkocht, maar ik had een tas met een defect die ik teruggaf. Op dat moment dacht ik dat ik liever een andere tas wilde, maar ik heb hem uiteindelijk weer opnieuw gekocht. Het ging ook om een Pochette Metis :sweat_smile: