Ik vind het model van de LV Pochette Metis heel tof, maar heb zelf niks met LV. Iemand ervaring met soortgelijke modellen van een ander mooi merk?
Coach heeft een tas die er heel erg op lijkt, maar dan gewoon van leer. Weet de naam niet maar je kan vergelijkingsvideo’s vinden op youtube!
Cassie is er in glad en generft leer, mocht dat je nog iets uit maken.
Ik heb een hele goede budget tip!
Je kan elke kleur die je wil kiezen en eventueel een extra greepje toevoegen. Misschien niet wat je zoekt en natuurlijk lang niet het zelfde, maar misschien toch leuk om naar te kijken
Ik wil binnenkort de pochette metis kopen in de PC, maar wil liever wel zeker weten dat ze hem hebben.
De laatste keer ging ik voor de pochette felicie, toen had ik mijn SA een berichtje gestuurd met de vraag of ze die had en wanneer ik zou kunnen komen. Toen had ze twee weken later een plekje voor mij en toen ik kwam zei ze dat ze even ging kijken of hij er wel was vandaag (was zo) en dat ik geluk had. Maar ik dacht dat ze hem voor me vast zou houden ofzo? Haha
Weet iemand misschien hoe dat zit? Kan je vragen of ze een tas voor je reserveert? Zou het zo jammer vinden als ik voor niks kom
Ik dacht dat dat wel kon, misschien nog wat concreter vragen of ze hem kan reserveren voor jouw afspraak?
Tegenwoordig doen ze vaak alleen reserveren als je alvast een aanbetaling doet. Je Sa stuurt je dan een linkje waarmee je de betaling kan doen. Volgens mij leggen ze het niet meer apart zonder aanbetaling.
Hoe is de afspraak uiteindelijk gegaan?
Die was gecanceld en het is me tot op heden nog niet gelukt een nieuwe te maken. Maar ik check de site best vaak. Laatst was ik even in de bijenkorf en toen stond er een suuuperlange rij, dus ik heb ook geen zin daar zomaar in te gaan staan
Ah wat jammer zeg, ik was zo benieuwd hoe je het vond. Hopelijk kun je snel weer een afspraak maken!
Het gerucht gaat dat de prijzen bij LV vanaf 15 aufustus met 25% omhoog gaan! Op de canvas artikelen.
Ja, ik las het ik wil graag nog een reverse metis, maar telkens niet op voorraad als ik er naar vraag. De geruchten zijn ook dat monogram canvas steeds minder wordt en vooral de focus op leer. Dat zou ik wel jammer vinden, vind de monogram print persoonlijk het mooist.
Wow wat bizar zeg! het enige monogram item wat ik evt nog zou willen is een Nice BB, maar ga daar echt geen 1000+ voor betalen.
Hij komt af en toe op voorraad op de site, dus het is wel de moeite waard om af en toe te kijken!
Dank je wel voor de tip! Ik ga het in de gaten houden. Ga van de week een andere tas ophalen, dus dan probeer ik het nog een keer in de winkel.
Ze hadden precies vandaag een metis in reverse binnen gekregen
Je gaat er geen spijt van krijgen!
Goede keuze hopelijk komt die snel binnen!