Liefde voor designertassen

Heeeel mooi! Ben benieuwd of je deze kiest of toch verliefd wordt op een andere tas.

Ik ben ook benieuwd!

Weten jullie ook of je meteen wat moet kopen? Of mag je ook eerst gewoon kijken en kletsen?

Nee zodra je naar binnen gaat ben je verplicht om iets te kopen

9 likes

Is dat echt :flushed: ik weet het echt niet, ben nog nooit in zo’n winkel geweest

Nee joh kan toch niet. Anders moet je van te voren een contract tekenen ofzo.

1 like

Ja dat is waar, maar ik heb wel een afspraak moeten maken, dus ik dacht misschien verwachten ze wel dat je per direct overgaat tot aankoop…

Nee bij de shop in shop in de bijenkorf moet je volgens mij een afspraak maken omdat dat in de rest vd bijenkorf ook moet.
Ik ben laatst bij LV in de PC geweest zonder afspraak. Vond het echt een leuke ervaring. Ik heb ook de pochette metis gehaald

2 likes

Nee hoor, zou me daar niet door laten intimideren. Het is maar een winkel. Bij binnenkomst krijg je een verkoper toegewezen, die vraagt wat je wilt zien. Voel je zeker niet verplicht om gelijk wat te kopen of om meer dingen te zien. Veel mensen nemen daar rustig de tijd.

2 likes

Oh joh, ik dacht dat je daar ook een afspraak moest maken maar op de site stond dat daar geen plek was voorlopig. Dan kan ik daar ook nog wel langs evt. @Bunnyslippers bedankt, ga ik doen!

1 like

Oh toen ik er was zag ik niet op de site dat je een afspraak moest maken. In de bijenkorf wel, maar daar kon het niet op de dag dat ik wilde, vandaar dat ik naar PC ging. Toen ik bij die winkel kwam vroeg de beveiliger wel of ik een afspraak had, ik zei van niet en mocht wachten ivm aantal mensen wat naar binnen kan enzo en wrs ook beschikbare verkopers. Toen ik in de winkel was stond er buiten een rij van 8 mensen ofzo. Die waren ook allemaal zonder afspraak denk ik dan

Nee, je bent niet verplicht om wat te kopen. Ze laten je vaak gewoon alles passen wat je wilt. Wil je de metis in monogram, reverse of empreinte? De voorraad is heel wisselend, dus als ze die jij wilt niet op voorraad hebben, kan je altijd een andere kleur passen voor het model.

De monogram, de zwarte of de rode… dus ben benieuwd of er daar eentje van is.

1 like

Leuk! Ik heb zelf de zwarte en de rode en gebruik ze veel. De rode is wel gevoeliger als je veel donkere kleding draagt, bij mij is de achterkant een stuk donkerder geworden.

Heb je misschien een foto van hoe ze er in het echt uitzien? Heeft geen haast hoor, maar ben benieuwd!

Ja, stuur mij even een volgverzoek op Instagram

Done!

1 like

@Luzarl Ik heb alleen maar hele goede en fijne ervaringen bij de LV store in de Bijenkorf! Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Ze nemen rustig de tijd voor je en jij mag ook rustig de tijd nemen. Ik was de eerste keer dat ik er iets kocht ook heel zenuwachtig en dacht echt dat ze misschien op me neer zouden kijken maar totaal niet. Weet niet hoe het nu is maar voor corona vroegen ze als je in de rij stond altijd waar je voor kwam en dan gingen ze kijken of ze het hadden op voorraad. Hoop voor je dat ze de tas hebben! En mocht je hem ook meteen kopen: geniet van je aankoop :star_struck:

1 like

@Luzarl Hoe was het? Ben benieuwd of je wat gekocht hebt.

Ik ga pas over 2 weken!

Ohhhh, haha. Blijkbaar niet goed gelezen :sweat_smile: