Liefde voor designertassen

Heeft iemand hier tassen van Rebecca Minkoff? Ik ben al tijden verliefd op een aantal modellen (Gabby Satchel bijvoorbeeld) maar ben ook wel benieuwd naar de kwaliteit.

Mooi zeg!
Ik heb heel lang een crossbody tasje gehad van Rebecca Minkoff en die droeg ik echt in weer en wind. Goede kwaliteit, leer is mooi soepel en blijft netjes, maar de zwarte strap gaf bij mij heel in het begin wel iets af op een witte trui. Ritsen vond ik in het begin wat stug, werden soepeler na vaker gebruiken.

2 likes

Ah goed om te horen! Wel de prijs waard dus… De modellen die ik mooi vind verkoopt ze niet meer via de site dus wordt nog even goed zoeken.

Goed om te horen! Welke modellen heb jij?

Ik heb er zes (oeps), ben met allemaal superblij. Gebruik mijn gekleurde mini macs minder dan de zwarte, dus die zwarte hebben het wat zwaarder, maar gaan nog lekker mee. Heb daarnaast nog twee andere modellen, maar weet even de namen niet meer.

1 like

Ahh tof een hele collectie! Waar koop jij ze zoal? Via haar eigen shop of online?

Ik heb er twee via de eigen shop gekocht, maar kwam toen ook voor pittige invoerkosten te staan. Verder via eBay eentje gekocht en een - was wel de ervaring - in Bloomingdales, Dubai Mall.

1 like

Weet iemand of ze Saint Laurent (tassen) in de Bijenkorf Utrecht verkopen?

Volgens de website hebben ze wel een aantal
Saint Laurent tassen op voorraad daar

1 like

Er is geen shop in shop maar ik geloof idd wel een aantal tassen in de collectie. Amsterdam heeft wel een shop in shop van Saint Laurent.

1 like

Rotterdam heeft ook een shop-in-shop.

2 likes

Voor degenen die een key pouch gebruiken waar je ook nog een paar pasjes in kwijt kunt; gebruiken jullie ook nog een losse portemonnee? Mijn huidige portemonnee vind ik te groot, dus ik wilde graag iets kleiners en dan kom je ook veel pasjeshouders en key pouches tegen en ik vraag me af of dat voldoende is.

Ik gebruik nu m’n key pouch als enige portemonnee omdat ik ook maar 1 sleutel heb (en een vier à vijftal kaarten), moest ik er meer hebben zou ik voor een card holder gaan voor m’n belangrijkste kaarten en een key pouch/key holder voor sleutels denk ik

1 like

Nee, ik heb daarnaast geen portemonnee. Daar zit alles in. 1 sleutel en een stuk of 6 pasjes.

1 like

Thanks voor de reacties @Lula en @sushi! Welke hebben jullie?

3 likes

Ik heb ook de key pouch van Louis Vuitton!
Had gezocht naar anderen (die goedkoper waren) maar vond dit toch de handigste met makkelijkste ‘clip’ voor de sleutels en ook qua materiaal het makkelijkst aangezien er op het canvas toch geen krassen ofzo kunnen komen en het lekker zorgeloos is. En het geld heb je er zo uit als je hem iedere dag gebruikt!

Sorry voor deze ongevraagde bemoeienis maar van zo’n gedetailleerde foto kan een sleutel nagemaakt worden. Weet niet of het je eigen foto is, maar iets om op te letten!

2 likes

Ik heb gisteren een Mulberry tasje voor 2,- in de kringloop gevonden.
Nu vind ik het sowieso een leuk tasje, maar ik vraag me nu af of hij echt is.
Hoe kom ik hier achter?

5 likes

Even googlen op iets als “Mulberry real or fake” of “how to tell fake”, dat soort zoektermen. Eigenlijk van elk designermerk zijn er wel artikelen & filmpjes te vinden waar je op moet letten.

Het voornaamste zit vaak in afwerking, dus kijk naar stiksels enzo.

1 like