Ik had dit ook met mijn city toen ik m uit de doos haalde (wilde m ook sinds mijn 15e), maar toen ik m ging gebruiken vond ik m we weer prachtig. Uit de doos was hij nog wat stijf en ik vind dat hangerige (als je snapt wat ik bedoel) juist mooi aan die tassen.
Desalniettemin heb ik m onlangs wel verkocht na een jaar m gehad te hebben, maar komt vooral dat ik vind dat ik m te weinig gebruik (door corona ook, ik kom nergens) voor dat geld. En ik blijf het bedrag echt we heftig vinden voor een tas. Heb ik me nooit echt overheen kunnen zetten. Ik vond het wel tegenvallen wat ik ervoor heb gekregen want zon verkoopwebsite neemt 20% van het verkoop bedrag, dus ik heb âŹ750 gekregen terwijl ik er âŹ1650 voor heb betaald een jaar geleden.
Ik zou aankijken of je er blijer mee gaat worden en er gewoon door huis mee gaan lopen haha. Als dat gevoel uitblijft zou ik m misschien toch terugdoen omdat je dan tenminste nog je hele aankoopbedrag hebtâŠ
Edit: ik lees dat je m inmiddels al hebt teruggestuurd haha goede keus wel! Voor dit bedrag moet je echt zielsgelukkig zijn met de tas.