Liefde voor designertassen

Ik zou wachten tot de Bijenkorf weer open is en dan mooie tassen gaan passen.

Haha ik heb een Metis Reverse van LV gekocht toen ik 30 werd! :slight_smile: Ben nu 33 en er nog steeds blij mee.

Dat snap ik wel ja, dat staat niet zo in verhouding. De tas die ik op het oog heb is zo’n €700 en die service €75…

Ik zou voor een LV metis gaan.

Ah ja dat is wel een stukje meer. Als je ook graag wilt weten of de tas echt authentiek is etc, zou ik het wel doen! als het alleen is omdat je het betalen naar een vreemde etc eng vindt, zou ik goed uitzoeken hoe de verkoper aangeschreven staat

1 like

Kun je hem wel terugsturen?
Lijkt me echt vervelend maar wel goed dat je het gewoon meteen aan jezelf toegeeft en niet doet alsof je er blij mee bent omdat ‘het moet’

En het is natuurlijk wel heel leuk dat je nu, als je iets tegenkomt waarvan je wel denkt JA, je dat gewoon spontaan kunt kopen zonder eerst lang te sparen of verstandig te wikken en te wegen.
Geen advies over welke tas trouwens, ik heb er zelf niets mee maar vind het altijd erg leuk om in dit topic mee te kijken, iedereen is altijd zo blij haha

2 likes

Wat betekent dat veilig betalen?

ik zou gaan voor de celine box bag echt prachtig vind ik maar ja dat geld he

1 like

Ja dat is 3x het bedrag dat @Rockabye nu voor ogen heeft :rofl:

2 likes

Dat je het geld overmaakt naar DV in plaats van naar de verkoper. Dan stuurt de verkoper eerst de tas naar DV en die checken de tas ook nog op echtheid voordat ze het naar je opsturen

Checken op echtheid neem ik tegenwoordig met een korreltje zout. Fakes zijn zo goed inmiddels. En ik lees op Purseforum zoveel verhalen van tassen die door checks komen en alsnog nep blijken te zijn :thinking: Weerhoud mij ervan om tweedehands te kopen. Maar ja, ik ben ook wel compleet qua tassen haha.

Dat wist ik niet, hoef ik het daarvoor niet te doen in ieder geval :sweat_smile: Ik ga er nog over nadenken.

Adhv Google weet ik wel een beetje waar ik op moet letten, maar het zou mijn eerste designer tas worden dus nu ben ik iig nog niet zo getraind daarin.
Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Ik zou doorsparen en een Fendi peekaboo kopen in medium. Maar een Givenchy antigona in medium wil ik ook al heel lang (oké ook net boven de 1500). Of de YSL sunset bag in medium. Maar ik ben sowieso groot fan van YSL dus eigenlijk is elke tas daarvan goed.

Stel: jullie mogen een cadeautje uitzoeken van een designermerk met een max van 200/250, wat komt er dan in jullie op? Mag een accessoire zijn of iets van sieraden (tas ook maar die ga je niet vinden voor die prijs :stuck_out_tongue: )

Zonnebril?

2 likes

Gouden initial ketting van V.edder en V.edder?

1 like

Jaaa die is echt prachtig! Ben je daar nog steeds blij mee? Ik heb nu een (klein) portemoneetje maar gebruik eigenlijk alleen de plekken voor pasjes. Is-ie het waard?

@Bergson toevallig heb ik net een nieuwe, maar het doet me wel denken aan misschien een montuur voor mijn normale bril

@ClaireCharlotte wauw heel mooi, kende ik niet!

1 like

Cardholder of keyholder! Heb een Chanel cardholder die ik al jaren veel gebruik en prachtig blijft (inmiddels wel iets boven de 250) en keyholder van Louis Vuitton. Die laatste vind ik ontzettend prettig, kan altijd goed m’n sleutels vinden.

1 like

Haha dit! Vroeger dacht ik dat ik het echt gemaakt had als ik “van mijn eerste salaris” een designertas zou kopen. Toen had ik mn eerste salaris en geen behoefte meer aan een designertas en was ik wel een beetje teleurgesteld van: oké wat doe ik nu dan met dat geld?? Spaarrekening is zo saai.

1 like