Liefde voor designertassen

Ga ik proberen, dankjewel!

Op eigen risico. Maar ik heb wel eens vlekken uit mijn tassen gekregen dmv een billendoekje!

Welke tassen zijn jullie favoriet om mee te kunnen nemen naar je werk/studie? Er moet dus minimaal een a4 inpassen

Voor werk gebruikte ik zo’n Le Pliage tote van Longchamp, omdat die heel licht is en groot (ik heb de Néo in maat L geloof ik).
Nu is het volgens mij wel makkelijker als je er zo’n organizer in hebt want anders is het één groot zwart gat :sweat_smile: maar ik weet zelf niet goed waar ik die organizers nu het beste kan halen.

1 like

Ik heb de Louis Vuitton Neverfull en daar past echt alles in. Heb ook Louis Vuitton Hina en die is ook perfect, wel iets zwaarder.

2 likes

Dames, een vraagje.

Aan welke tassen denken jullie als ik vraag naar een vergelijkbare van de Louis Vuitton Neverfull? Bijvoorbeeld de namen van die van Gucci, Fendi, enzovoort.

Ik zou me graag oriënteren op zo’n type tas en ben benieuwd aan welke jullie moeten denken.

1 like

Of van Goyard

3 likes

Oeh, mooi die Porto Cervo! Ik vind die Book Totes van Dior ook zo fantastisch. Maar goed, boven wat ik eraan wil uitgeven. Zelfde geldt voor de Goyard, al is dat wel écht een klassieker natuurlijk. Prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zoek echt een shopper model voor aan de schouder, met lange hengsels. En het liefst gewoon zo’n groot vak zoals de Neverfull. Met het doel waarvoor ik deze wil gaan gebruiken is dat wel praktisch, alles erin gooien.

Die van Fendi zijn heel betaalbaar bijvoorbeeld, zag ik op Vestiaire! Givenchy en Prada hebben ze ook wel, maar die zijn wat “saai”, als in gewoon zwart en ik houd wel van zo’n monogrammed print. Zo zoek ik nog even verder.

Mss nog bij miu miu kijken? Is volgens mij zelfde huis als Prada maar minder saai en ook vaak betaalbaarder.

1 like

Volgens mij heeft YSL ook zo’n soort tote, weet alleen de exacte naam niet :sweat_smile:

1 like

@MJDLH
Ja dat is deze! Maar persoonlijke mening: wel een beetje saai/basic.

3 likes

Mogen andere designer spullen ook hier?
Ben super tevreden (nog steeds) met mijn LV zippy coin maar wil ook graag een extra card holder erbij dus zit al een tijdje te denken over de pocket organizer. Maar nu kwam ik deze tegen en ben ik verliefd. Zo mooooi. Nu afgesproken met mezelf dat als ik een andere baan kan vinden in het nieuwe jaar dat dit hem gaat worden :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Door deze tassen op te zoeken kom ik er achter dat Dior een lijn met Toile de Jouy-print heeft. Echt, love alle items, maar zo duur allemaal! Mocht iemand ergens soortgelijke producten tegenkomen: ik hou me aanbevolen!

Gisteren heb ik - vrij impulsief - een tweedehands Balenciaga Motorcycle City in zwart gekocht. De prijs was zó goed en deze tas staat al 100 jaar op mijn lijstje. Ik ben echt van de klassiekers dus daar past deze natuurlijk perfect bij :see_no_evil:

16 likes

Hebben jullie ervaring met kopen op designer vintage? Mijn droomtas staat daar te koop en ik twijfel of ik gebruik zal maken van die veilig betalen service. De zekerheid daarvan is natuurlijk fijn, maar het is wel weer extra geld (waardoor de prijs ook weer minder verschilt met de prijs in de winkel)

Balen zeg! Ik zou denk ik voor de YSL Sac de Jour nano gaan of de LV Alma BB in beige epi leer of monogram vernis leer.

Ik wou ook al een tijdje de LV pochette accesoires kopen maar zag net dat de prijs met €120 verhoogd is :confounded: Het is ook een heel erg gewild item dus ik snap het wel haha

1 like

Deze (wel wat boven budget)

7 likes

Balen!
Mijn absolute droomtas is de Givenchy Antigona small (of medium) in glad leer :heart_eyes:
Maar is wel iets boven je budget en het is natuurlijk een heel andere stijl dan Balenciaga city
Eigenlijk wilde ik gewoon even mijn droomtas vermelden ook al heb je er wrs niks aan :joy:

Tas

3 likes

Ja mijn tas komt er vandaan, was allemaal prima geregeld maar ik vond het wel heel spannend om zo’n duur pakketje te laten versturen en het al overgemaakt te hebben.
Mijn tas was iets minder dan 400 euro en omdat die service best prijzig is (ik dacht 100?) vond ik het iets te gek.