Lidl

Ik zag net dit in :de: :de: :de:

Klinkt interessant maar denk dat het niet heel lekker is? Kent iemand dit?

2 likes

Die amarettikoekjes van de Italiaanse weken zijn zo lekker, vreet zo’n pak binnen een mum van tijd leeg.

1 like

De pesto chips van de Italiaanse weken is lekker!! Smaakt echt heel erg naar groene pesto, love it

1 like

Dit is toch gewoon champignonnenragout? Ik ben daar niet zo’n fan van. Dat gerstenspul ken ik niet…

Mijn Lidl is vandaag weer open en ik ben veel te excited om er vanmiddag weer boodschappen te kunnen doen haha :tada::tada::tada:

6 likes

Ik heb een enorme dipdag en ik loop zo langs de Lidl, dus ik ga zoeken naar iets dat mijn dag een klein beetje beter kan maken <3

(Ik gok dat het een kaneelbroodje wordt :heart:️)

2 likes

Ik heb deze ook net zitten bekijken!

1 like

yes deze komen weer. vorig jaar echt veeeeel bakjes van leeggevreten vooral toen de arabische weken weer voorbij waren met korting gekocht want er bleven er echt veel over. ga dit jaar weer inslaan. vind heerlijk en is gezond.

3 likes

Dit ziet er zooo lekker uit, ik wil dit.

Zo schattig opgemaakt ook met dat beertje erbij :heart_eyes:

7 likes

Ah wat lief van je moeder!

3 likes

@Jauregui Echt TE lief van je moeder en love het dekbedovertrek

3 likes

Heeft iemand hier de espressomachine van de Lidl? Wil er misschien 1 voor mn vriend kopen en ben wel benieuwd of het een beetje een redelijk apparaat is

Aaaah vet lief van je mama

1 like

Dit vind ik echt ZO lief!! Fijn zo’n mama:)

1 like

@Jauregui aaah wat een schattig dekbed, en zo lief van je moeder!

Ik heb gisteren die salted caramel cornetto’s gehaald en ik vind ze echt top, heel lekker

2 likes

Ja die zijn echt verrassend lekker!!

Ik heb vandaag deze gehaald, ben benieuwd

(Niet mijn foto trouwens)

Ik vind ze lekker!

De sweet italian biscuits zijn zooooo lekker :tired_face:

5 likes