Lidl

Trouwens de verse noten zijn nu voor 99 cent per honderd gram :heart:

Ooooh haha nooit geweten, dat verklaart een hoop. Thanks!

1 like

De pistache magnums hadden ze niet. :sob: Was daar zo benieuwd naar!

De koekjesdeeg ijsjes hebben ze hier gewoon niet, vet kut.

geen dessert maar ik haal altijd de burrata omdat ik die nergens in mijn buurt kan vinden. Ik eet het met cherry tomaatjes, soms parmaham, balsamicoazijn en stokbrood <3

2 likes

Ik zag het in de folder ja. Dat gaat sowieso mee als ze t ng hebben. Wil ik al lang eens proberen maar vind t nooit ergens.

image
Aanrader dit!

4 likes

Niet alle thema artikelen komen perse op donderdag, soms een aantal dingen ook al op maandag. Italie indd wel pas op donderdag. Ik ga iig ijs met oa walnotensmaak inslaan :heart: En van het afgelopen thema ben ik verslaafd aan die tosti’s, en mijn vriend aan de slakken ook ja.

Staat altijd in de folder wanneer wat komt, maar per definitie de thema weken altijd op donderdag :stuck_out_tongue: of mijn lidl wil me gewoon altijd in suspense houden tot een donderdag :’(

Ohhhh lekker die wil ik ook. Maar wel Franse week volgens mij :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb van de Franse week de vijgenjam gehaald. Ik vind het wel lekker maar wel wat te zoet. Maar ik denk dat de pot wel leeg komt.

En de EPA biertjes zijn lekker.

Ik vond ze lekker, maar meer dan dat ook niet. Misschien had ik er iets te veel van verwacht.

Oh echt? Was de eerste keer in lange tijd dat ik ze zag dus dacht Italiaanse weken!

Getest over de aardappelblokjes in de airfryer en gaf een lekkere smaak dus aanrader!

Er staat een Franse vlag op het flesje haha, ik zou anders ook niet weten uit welke thema week het (waarschijnlijk) komt

Ohja, wauw :joy: Niet snuggere actie dit.

1 like

Ze hebben nu tijdelijk (deze week?) donuts met karamel erin op de versafdeling. Omg zo lekker. :heart: Mag van mij altijd wel in het assortiment blijven.

3 likes

Morgen ga ik voor mijn cheatday in de Lidl winkelen. Kan ik alles hier komen reviewen. Zin in!

8 likes

Ik hoop vanmiddag de burrata te scoren! Ben heel benieuwd!

Wat ga je ermee maken?

Koop sowieso niet de nep Oreo… my God wat zout!! Wel de nep Prince. En birthdaycakeijs.

1 like

Wat is dat voor ijs? :scream:

1 like

Ik was afgelopen maand voor het eerst in m’n leven in de Lidl (alleen Aldi bij mij thuis in onze regio) en ik was gewoon overweldigd door de hoeveelheid ‘nieuwe’ dingen hahhaha. Bij de AH ken ik ong alle producten, nu wist ik gewoon niet wat ik hebben moest en wilde alles wel meenemen. Was er toevallig omdat ik een croissantje wilde, maar als ik terug in Maastricht ben ga ik er mijn week boodschappen halen en ben echt excited door dit topic hahaha
Beetje jammer dat de ah 1 minuut fietsen is en de Lidl 8 :confused:

1 like