Lidl

Jaaaa die zijn echt heerlijk. Haal wel mijn gehemelte helemaal open omdat die koekjes zo hard zijn.

2 likes

Wat ziet dit er ranzig uit met dat ijs?

Zeker.
Moet zeggen dat die dingen zelf SUPER lekker waren.
Ik heb een hekel aan dingen als pizza Hawaii, warme ananas etc. maar dit: mmmmmm

Ja dat snap ik wel! Het lijken net aardappelblokjes en dat is heel raar met dat ijs hahaha

Ik vond die dus echt veel te bitter! De top lijkt wel verbrand. En heb er 4 geprobeerd ofzo haha.

Ik was hier ook benieuwd naar een tijdje terug en ik werd echt niet blij van de reviews! Maar misschien bedoel je een andere.

Ja dat is die gebrande suiker die bovenop zit! Daar ben ik ook niet zoā€™n fan van dus dat haal ik er altijd zo veel mogelijk af :blush:

Ja precies. De karamel binnenin is wel echt heel lekker.

Ik ben helemaal vergeten te vertellen dat mijn Lidl nu een BROODSNIJMACHINE heeft. De hemel zeg, wat scheelt dat veel gedoe en veel kruimels thuis :heart_eyes:

7 likes

Wow echt? Voor de stokbroden enzo? Dat was de enige reden dat ik vaak stokbrood haalde bij de AH in plaats van bij de Lidl.

Ja! Hij snijdt zowel stokbrood als de ā€œgewoneā€ hele broden, vet fijn! We kunnen zelfs de dikte van de sneetjes kiezen haha!

1 like

Speciaal voor naar de Lidl gereden vandaag gelijk blik opengetrokken in de auto hahaha. Echt helemaal niet handig om met je vingers te eten ook maar kon echt niet wachten

6 likes

Ik ben hier heel nieuwsgierig naar! Smaken ze een beetje naar dolmaā€™s?

Het plaatje ziet er vele malen smakelijker uit, haha. Maar ik ga ze sowieso halen van de week!

Haha ja slechte belichting ook. Ik kan de smaak niet echt uitleggen. Heel oosters. Als eten dat ik in Tunesiƫ heb gegeten. Maar misschien staan de kruiden tussen de ingrediƫnten dan kan je de smaak een beetje inschatten? Het is ook niet duur in elk geval.

Deze stappers. Omdat ik een noodsituatie had en ze alleen deze schoenen in mijn maat hadden.

35 likes

De noodsituatie was dat je nog niet zulke schoenen in je bezit had?

17 likes

Hahahhaha geweldig!!!

Haha. Ik had hele dure schoenen aan en ging last minute naar een concert. Dus ik moest snel wat fixen en de Lidl zag daar tegenover.

7 likes

ik zou wit doen en dan 1 voor witte was en 1 voor zwart/bont

2 likes