ik heb die met peer en appel gehad, vond het prima maar hou toch meer van waterijs. Ze waren wel bijna helemaal gesmolten toen ik ze kocht, moesten eerst nog een hele avond in de vriezer voordat ze eetbaar waren
Jaa die zijn echt heerlijk! Ik had ook de aardbei-banaan versie en het was binnen 2 dagen op. Te verslavend.
Ik vind de Lidl ‘mezzelune’ (blabla gewoon ravioli in een ander vormpje) met geitenkaas en ui vulling zoooo lekker! Normaal gesproken vind ik van die kant en klare gevulde pasta smakeloos, maar deze is echt lekker.
Ik vind de slabakken met kip erg lekker. En dikke tip zijn de tshirtbh’s ( 2 voor 8 eu). Zitten superchill!
Ik ben nog steeds hopeloos opzoek naar de amandelpasta die naar de binnenkant van Kinderbueno smaakt. Iemand noemde die hier, of in het oude forum (RIP).
Is die er alleen met bepaalde weken ofzo?
Ja :’( alleen Pasen en kerst
Ik vind die nep princekoeken echt heeel lekker. Vooral die met vanille. En de vanille donuts natuurlijk
Ik ben fan van de pretzels
Jaa die vind ik ook lekker Ik doe ze wel nog altijd 5 minuutjes in de oven.
Oh dat is een goede tip. Wil er nu meteen een halen om te proberen haha
Ze hebben nu Bravas saus (voor patatas bravas), ligt bij de houmous en aioli lekkerrrrrr
Oh mensen deze week de italiaanse weken! Er is zóveel! Iemand die echte aanraders heeft? Vooral qua ijs/italiaanse desserts/hartigheden (alles dus haha)
De zongedroogde tomaten zijn mijn absolute favoriet ooit. Koop altijd 4 zakken. Amarene kersen zijn ook heel lekker
De xxl hagelslag is zo lekker er zitten ook van die witte chocolaatjes in van de letters x en l
De risotto-rijst is vaak een goede deal!
Ik houd zelf niet zo van magnums, maar een tijd geleden was er een met pistacheijs en witte chocola die ik echt heerlijk vond. Daarvan heb ik nu neppers gevonden bij de Lidl Geen idee of ze nieuw zijn trouwens?
En ze hadden ook weer de halve liter-bakken cookie dough <3
Van de Italiaanse weken stond bij mijn Lidl trouwens nog niets in de schappen, heel stom.
Hier ook niet, super jammer. Maar wel de slakken () voor mn vriend kunnen scoren van de franse weken. Van de week nog maar eens kijken want i loooooooove pistache ijs!
Die beginnen ook altijd pas op donderdag!