Lidl

Lekkere dingetjes… Hmm ik vind de grillworst met kaas erg lekker (zit in een bakje zodat je hem nog eerst in de oven kan doen :heart:) en ribbel bolognese chips en van die nep kinder bueno’s.

Oeh en haal van de bakkersafdeling donuts met vanille erin. Die zijn zooooo goed.

1 like

@Fenayi @croissant @Spaarlamp oee ik krijg nu al zin om boodschappen te doen morgen. (Ja ik vind dat leuk haha) Ga sowieso inderdaad de gewone weekboodschappen doen. En nog kijken bij jullie genoemde dingen.

Ik vind de hamkaascroissantjes nergens zo lekker als bij de Lidl. De fair trade chocolade is heel goed als je van pure chocolade houdt en de caramel cornetto’s zijn ook erg lekker

5 likes

Geitenkaasspread met honing, roomkaas met bieslook, kaneelbroodjes, walnotenbroodjes (eigenlijk zijn veel van die verse heel lekker. En volgens mij had ik laatst neppe Bugles, die waren ook prima.
Met de Griekse weken hadden ze de laatste keer geitenkaaschips, en afgelopen winter die truffelchips, allebei geweldig :raised_hands:t3:

1 like

Ik vind de sun lolly creamy caramel lekker!

1 like

@FrozenFlame ik kreeg laatst als tip van de mevrouw achter me bij de kassa passievrucht ijs. Dus gekocht, mega lekker!

1 like

Ja die hamkaascroissanten zijn echt zo lekker! Die vind ik ook nergens beter.

Ik ben ook fan van de smeerkaas (die naturel, blauw wit langwerpig bakje). En ze hebben (bij de grotere winkels) goede hoisin saus.

De lidl hummus is de allerlekkerste ooit en ik ben ook fan van de vega balletjes. En in het delixcieus assortiment: Cheesecake

4 likes

Ja hummus van de Lidl. :heart:

1 like

Ik vind de hummus heel lekker, alle verse broodjes maar mijn favo is de Carré raisin, zo’n ciabatta met rozijn erin. Groenten en fruit is in mijn filiaal altijd top en vers, diepvriesfruit uit de doosjes ook goed en goedkoop, ik koop er wel eens dagcreme ook en de wattenschijfjes zijn mijn favoriet. Ik vind dus die witte wannabe-feta in zo’n blok ook wel lekker. Oh ja en ik vind van de vegaproducten zo’n burger met tomaat (en nog iets maar even vergeten) lekker. En wij hebben hier deze zomer zo ongeveer geleefd op die driehoek invriesijsjes (sun lolly’s) in frambozensmaak.

Persoonlijk vind ik de mayo minder, de chips behalve de tacochips en het normale brood. Maar verder kan ik niet echt iets bedenken.

1 like

@FrozenFlame het nep cookie dough ijs is ook een dikke aanrader. Er zitten echt van die grote stukken in en het ijs heeft een hele fijne smaak. Ik denk €1.99 voor 500ml

4 likes

Ben heel benieuwd :hugs:

5 likes

Ik heb nog even twee dozen chocolade cocosijsjes gekocht voordat ze op waren. Zooo lekker :smiling_face_with_three_hearts:

Welke taarten van lidl zijn lekker?
Ik wil nl voor de verjaardag van mn dochter eens wat anders dan hema taart. En moet lekker goedkoop zijn maar toch te eten :wink: (geen discussie aub over deze keuze)

Ik denk dat ik de diepvries appeltaart neem en die dan lekker in de oven nog “afbak” voor de visite komt. Nog nooit geproefd trouwens, is die lekker? Er schijnt ook een verse appeltaart te zijn maar stel dat die op is de dag ervoor dan heb ik wel een probleem.
Andere taart aanraders van lidl? Of afraders.

Ik vond de gewone appeltaart van de Lidl erg lekker. (Misschien kan je op de dag zelf direct om 8.00 gaan, dan zijn ze er zeker nog wel. Maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht :blush:)
De diepvriesversie heb ik nog nooit gehad maar weet wel dat mijn ouders er erg enthousiast over zijn.

1 like

Ik vind de appeltaart uit de vriezer ook lekker! Zeker als ie even in de oven is geweest.

1 like

Ik heb voor het eerst ooit online besteld bij lidl! Heeft iemand ervaring hier met de nep-lamzac en met het geur diffuser ding? Ik ben erg benieuwd!

Deze net bij de kassa mee genomen. 3 koekjes, 99 cent. Ze hebben witte chocolade, melk chocolade en dubbel chocolade. Het zijn soft baked dus ik hoop een beetje op subway koekjes.

4 likes

Houd ons op de hoogte!!1!

1 like

Ik had deze ook! Vond ze wel oké, maar niet zo bijzonder als hoe ze gepresenteerd worden, haha. Dan heb ik liever die farmer cookies in die witte verpakking waar je meer krijgt - die vind ik nog lekkerder.

4 likes