Lidl

@Eenhoorn eigenlijk dit. Ik had me er echt op verheugd… Ze zijn zacht maar niet smeuïg (vies woord) zoals de koekjes van de Subway. Meer alsof ze er al even liggen. Heb er desondanks wel 2/3 op.

1 like

Kun je een foto maken van de ingredienten?

Heb je misschien de oogcreme geprobeerd? Ik twijfel steeds die te kopen

Aaah ok! Misschien moet ik het dan gewoon kopen. Als deze remover al fijn is zal de rest van de lijn ook goed zijn

1 like

Meh, jammer van de parfum en alcohol. :disappointed:

1 like

Voor de liefhebbers van Alpaca’s en / of plantjes.

12 likes

Weet iemand of de koffiesiropen weer te koop zijn?

Vrijdag zijn er stan smiths voor 50 euro (groen)

Ik twijfel, heb al blauwe, maar die zijn wel aan vervanging toe

2 likes

Kan ze op de site niet vinden, kijk ik scheel of zijn ze alleen in de winkel te koop?

Ze staan in de folder van deze week op de laatste pagina

1 like

Dit is echt mijn lievelings als tweede stap van mijn double cleanse, en als reiniger in de morgen! Supermacht maar effectief, ik vind hem zelfs fijner dan de mousse van La Roche Posay. Ik hoop dat ze hem snel weer verkopen (waar ik woon was hij er 2 maanden terug, en ik ben bijna door die van mij heen).

@Spaarlamp, als je allergisch bent voor parfum heb ik niks gezegd, maar het is het één na laatste ingrediënt en heeft geen overige allergenen (limonene etc., wat essentiële oliën wel hebben), dat is voor een reiniger echt heel oké!
Alcohol is het allerlaatste ingrediënt (want gebruikt als conserveringsmiddel) en sowieso al vervlogen voor je het überhaupt op je gezicht smeert. Mijn huid is ongelofelijk gevoelig en dit is één van de allermildste reinigers die ik ooit heb geprobeerd.

1 like

Iemand het Alpenfest pretzel ijs geprobeerd? Ben wel benieuwd wat anderen er van vinden.

Vond de smaak namelijk zo vies-raar toen ik door de bovenste chocoladelaag heen was, het smaakt naar bier. Staat ook wel achterop “vanilleijs met moutsmaak” maar dat had ik niet gelezen vooraf haha.
Maar was gewoon even wennen, toen ik verder at vond ik het toch best oké, hij is goed gevuld!

Ik was eerst verkouden en vond ik hem heerlijk. Week later vond ik hem idd ook erg raar. Die moutsmaak is gewoon heel apart en eigenlijk niet lekker. Als het vanille was was het lekker geweest.
Verder kon ik er ook niet echt een pretzel in vinden of iets zoutigs.
Zou hem niet nog een keer kopen.

Omg de maizena koekjes van de lidl. Stahp please. Ik ben al dik genoeg :joy:

Dit is echt niks

oooh ik vind dit heerlijk!!!

1 like

Omg love de herfstfolder (na de duizend pagina’s vlees iig). Wortelwraps 4 voor 1,50 en allerlei groentemixen met pompoen :slight_smile:

3 likes

De pompoenpit pesto lijkt me ook wel lekker herfstig! (hopelijk is die vega). En de hummus gekarameliseerde ui is terug :heart:

3 likes

Dit is wel echt heel lekker!

3 likes

Ik had deze week de blauwe, met citroen, gember en druif (geloof ik) en dochter heeft dat flesje bijna helemaal leeggedronken nadat ik ook 2 slokken had genomen. Was ook erg lekker!