Heb je ze inmiddels al gevonden?
Bij de Lidl hier lagen ze dus helemaal niet, en er was ook geen leeg schap oid. Had me er zo op verheugd
Heb je ze inmiddels al gevonden?
Bij de Lidl hier lagen ze dus helemaal niet, en er was ook geen leeg schap oid. Had me er zo op verheugd
Ben niet meer geweest, maar zag idd ook geen leeg schap. Was echt teleurgesteld want mijn Lidl is best groot en normaal hebben ze alle aanbiedingen wel
Ik wil even kwijt dat dit de beste deo ever ooit is. Ik heb al veel versleten en heb vrijwel altijd dat ik na een paar uur of in ieder geval na een werkdag een vleugje zweet ruik. Als ik deze ‘s ochtends opdoe ruik ik ‘s avonds nog steeds de deodorant. Zelfs soms de volgende ochtend nog! Zo blij mee Eindelijk iets gevonden wat werkt en ook nog eens goedkoop is.
Ik geloof dat ‘ie €1,29 kost. Maar ik kan er naast zitten.
Beschermt ie ook goed tegen vocht, of alleen geur?
Netjes
Die cronuts hebben ze bij mijn lidl nu ook al niet meer. Het prijskaartje is ook weg dus ik vrees het ergste
Die cronuts waren er alleen vorige week!
Beide! Tenminste, wel bij mij.
Klinkt goed! Laat deze vlekken achter in je kleding?
Eh nou ja, soms een beetje witte poeder als je niet goed schudt. Maar verder valt het wel mee. Niet echt anders dan een Nivea deo vind ik.
Oké hier kom ik even op terug. Ik heb op het moment wel natte oksels. Maar eerlijk: ik heb nu ook zweet op m’n rug en bovenlip. Het stopt het dus niet helemaal, maar de hoeveelheid vocht is te overzien en omdat ik ook zweet op andere plekken heb vind ik het wel normaal.
Zijn deze er deze week ook nog?
Hier ook geen Cronuts en geen Baileys ijsjes. Heb nu die sun dingen meegenomen maar die met aardbei waren teleurstellend
Ik hoop t… heb ze vorige week zelf niet nee kunnen nemen want schap was leeg. Dus hoop dat ze deze week in andere Lidl nog hebben
Ik heb vanavond de zoete aardappelfriet en quinoa burger (ananas curry) gegeten en vond het beide echt heel lekker. Hoop dat er morgen nog iets over is bij onze laidl
Ahh dan heb in de verkeerde meegenomen. Ik heb die creamy die je zelf moet invriezen.
En inmiddels heb ik hoopvol de chocolade variant geproefd maar meteen weg gemikt want die smaakt naar chocolademelk maar dan van die vieze goedkope
Jaa want iedereen was hier zo enthousiast
Ik ga morgen voor het eerst (in mijn leven denk ik) naar de Lidl, want wil uit zoeken of het goedkoper is dan waar ik normaal boodschappen doe. Maar wat zijn nu echt lekkere dingetjes die ik mee moet nemen?
Ik haal bijna alles bij de Lidl dus vind heel veel lekker, maar ik had laatst een bon vergeleken met de AH, bij de Lidl was ik bijna €10 goedkoper uit voor gewoon normale boodschappen. Niet alles is altijd goedkoper, maar het scheelt vaak wel.
Salted caramel macadamia ijsjes
Ik vind de verse broodjes ook erg lekker.
Verder halen we vooral onze gewone boodschappen bij de Lidl & af en toe lekkere dingen van een themaweek.