Ben blij dat ik een totale aversie heb van alles wat enigszins zoet is, anders was ik zo te lezen nu blut geweest
Ik ga morgen nog even langs voor de Spaanse en Portugese producten.
Als je ze nu eet, hebben ze dan geen invloed meer hoor haha
Kaneelbroodjes kun je ook heel lekker zelf maken. Blik croissantdeeg uitrollen, besmeren met een mengsel van boter, suiker en kaneel, terug oprollen en in plakken snijden en bakken volgens de verpakking. You’re welcome.
En geniet van je broodjes morgen!
Oké ik heb mijn slag geslagen. Een cronut een donut een kaneelbroodje en een koffiebroodje. Cronuts zijn in de aanbieding voor 0.50! Thank me later
Sinds gisteren heeft de Lidl zoete aardappelfriet (voor in de oven) in het vriesvak, en het is de beste zoete aardappel-ovenfriet die ik ooit thuis heb ‘gemaakt’. Volgens mij is het tijdelijk dus ik ga vandaag nog twee zakken kopen. Het is van de Streetfood week oid, ik kan geen plaatje vinden.
Ik kon de cronuts niet vinden
Ja deze!!! Ze zijn echt heel goed. Aanrader!
Wat is er zo goed aan? Lekker knapperig? Dat mis ik namelijk vaak bij zoete aardappel. Bij mij wordt het vaak zo’n slappe meuk
Hier gisteren ook de cronut gehad. Mijn voorkeur gaat nog wel steeds uit naar een donut eigenlijk. Ik hou wel van dat zompige. Ik vind de cronut dan iets te stevig.
Verder heb ik Baileys ijs gehaald. Heb alleen de coffee cream gehaald, want het schap was al compleet geplunderd. Lekker romig uit en smaakt inderdaad naar Baileys. Had een harde buitenkant verwacht maar dat is dus niet zo.
Ik had gehoopt dat er ook een vulling in de cronut zat maar helaas! Alsnog erg lekker voor een basic one!
Ik vond het toch vooral een donut met een iets knapperiger laagje eromheen.
Ik vond deze heeel lekker! Volgende keer doe ik ze nog wat langer in de oven. Sommige waren lekker knapperig, maar andere nog heel slap.
Cronuts waren lekker.
Zoete aardappelfrietjes waren zeer goed! Van de week nog wat kopen.
Ik had altijd het normale vloeibare of soms poeder wasmiddel, maar vond dat mijn kleding nooit zo lekker fris rook, ongeacht de hoeveelheid wasmiddel. Toen ik heb van die caps gekocht en het is zo fijn! Ruikt super lekker fris en geen geklooi meer met afmeten hoeveel je moet hebben.
Ik was gisteren in de Lidl om.de cronut te proberen, maar het hele vak zat vol met fruitvliegjes. Echt heel vies. Volgende week nog een keer proberen.
Paar dagen terug ook een cronut gehad. Vond het niet lekker, dan heb ik liever gewoon een donut of een croissant.
Ik had vanavond de chili cheese. Ik vond het leuk om eens te kunnen proeven maar zou het niet nog eens kopen want het was niet een mega succes.
Weer Griekse week! Gevulde balletjes here I come