Lidl

Hahaha!! Love it!

Cronut :heart:

1 like

Ik heb m vanmiddag gehad en de cronut was heerlijk.

De jongen achter de kassa vroeg: wat is dit? Ik zei: een cronut. Hij verstond denk ik donut, want ik kreeg hem voor de prijs van een donut. Niks gezegd #gier

14 likes

Voor mij nam een man er 5 en was er nog maar eentje over om te delen :sleepy:

Ik wilde er vanmiddag ook halen maar er lagen er nog maar 4 en de man voor mij nam ze alle 4 :sob:

Wat een eikel. Geldt ook voor jou @Boommm
Morgen maar weer proberen toch

Ik was helemaal naar de Lidl gefietst vanochtend voor die cronuts was het schap leeg.
Dus heb heel doelloos 30 rondjes door de winkel gelopen, werden ze ineens bijgevuld (10 maar of zo). Ik als een hyena daar op af en toen had ik er 4 :sunglasses:

Hele minuut later was het schap al weer leeg. Ze zijn ook wel heeeel lekker.

21 likes

Ik had die man een duw gegeven…

Oké ik durf eigenlijk niet, maar wat is een cronut?

Een beetje een mix tussen een donut en croissant. Rond en met een gat, gesuikerd, maar meer met laagjes van binnen. AH had ze een tijd terug en die miste ik zooo haha

Om 8u gaat de Lidl open en denk dat ik zo’n tokkie word die om 5 voor 8 voor de deur gaat staan, ik wil een cronut!!

3 likes

Oké omg ik ga morgen naar de Lidl. Ik wil ook perse kaneelbroodjes die ze hebben als het goed is. Dus ik ga zodra ik wakker ben naar de Lidl waggelen! :pregnant_woman:t3: Wie heeft cronuts bedacht, dit moet fantastisch zijn :joy:

Neem een big shopper mee

De kaneelbroodjes zijn zo lekker, vreet mezelf echt diabetes aan met die dingen.:joy:

6 likes

Zowel de cronuts als de kaneelbroodjes zijn uitstekend voor je zoete zwangerschapscravings. Ik spreek uit ervaring :wink:

3 likes

Mijn vriend zei net, maar waar moet ik NU een kaneelbroodje voor je halen dan? Met lichte paniek in zijn stem. Zegt genoeg denk ik :joy: Moet alleen binnenkort voor de suikertest, hoeveel invloed zouden kaneelbroodjes en cronuts hebben op zo’n test? :thinking:

7 likes

Laat hem even wat van die afbak van de AH inslaan voor noodgevallen haha

1 like

Die zijn vegan toch?! :raised_hands:t2:

Oké waarom weet ik niet dat dit allemaal bestaat. Onder welke steen leef ik. Morgen dus naar de Lidl én de AH!

Die bij de afbakbroodjes niet, die in zo’n blikje wel :slight_smile:

2 likes