Lidl

De Lidl Solevita lemonade en alcoholvrije mojito vind ik zoooo lekker. Smaken beide ongeveer hetzelfde.

Weet iemand een product dat ongeveer hetzelfde smaakt en wel het hele jaar verkrijgbaar is? Mijn voorraad is nu op :frowning:

Die mojito is zooooo lekker, heb ook nog geen vervanging kunnen vinden

1 like

Ja ik! Met peper. Vond hem ontzettend meevallen en eigenlijk best wel in de buurt komen (van wat ik me kan herinneren)

1 like

Ik zou er elke dag wel een fles van leeg kunnen drinken, zo lekker😋

Ik heb ook die met peper gehad, vond de plakjes prettig qua dikte. Eerder dun dan dik :slight_smile:

Volgende week bij de Lidl. :ok_hand:t2:

En ook tijdelijk cronuts (vanaf donderdag).

9 likes

De Nederlands Lidl zit hier om de hoek en naar de Duitse Lidl fiets ik makkelijk. Nu heb ik twee krantjes om in de gaten te houden :heart_eyes:

Ik hou echt van boodschappen doen

19 likes

Ik hou ook echt van boodschappen doen! Dat maakt mijn inner-housewife blij en mijn omgeving kijkt altijd heel raar als ik het hard op zeg :grin:

3 likes

Jaloers! Hun vega is zoveel lekkerder :drooling_face:

afbeelding
Ik vind deze zooooo lekker, het smaakt heel erg bekend maar kan niet ontdekken waar het naar smaakt, iemand die dat wel weet? Ga ze zo inslaan, maar hoop op een alternatief haha.

2 likes

Ziet eruit als San Pallegrino of zoiets misschien?

Zit hier prik in?

Ja, maar vind het niet te veel prik. Hou normaal niet van prik, dit is precies genoeg.

1 like

Ik vind het op fanta lemon lijken!

Misschien de Lemon Soda die in Italië verkocht wordt?

Omg dat is zo lekker!!!

Jaa, dat is zo heerlijk! Ik heb het helaas nog niet in Nederland kunnen vinden :frowning:

Maar dat kan ik niet in NL krijgen :sob:

En ben nog nooit in Italië geweest dus geen idee of het hetzelfde is haha.

Oké iemand moet dit testen :joy: is dit nu bij de Lidl? Als ik me goed genoeg voel morgen ga ik er voor naar de Lidl. Als het hetzelfde is ga ik groot inslaan :joy:

Ja vorige week waren Spaanse weken, maar mijn Lidl heeft nog heel veel.

Of nouja, niet veel meer want ik heb ff ingeslagen

17 likes