Bonsai boompjes stonden hier ook nog, in onze dorps-lidl haha.
Hoe duur was deze? Hij is heel leuk!
35 euro
In de winkel. Zou vanaf 28 januari in de winkel liggen, maar bij ons lag ie er zaterdagavond al!
Op EGF las ik eens dat iemand de pizza margarita van Lidl heerlijk vond. Is dat de vegan variant of de normale? Ik keek maar zag er 2 liggen, dus eerst maar even vragen hier
Nice!!!
Heeft iemand al Griekse dingen op? Ik ga morgen naar de laidel en wil alles maar dat kan ik niet betalen; dus heeft iemand aanraders en afraders?
Ik ga nu naar de lidl!! Even snel dit hele topic lezen
Koop alle Griekse dingen en revieuw pls
Ik kan me van de vorige keer de chips met geitenkaas en honing herinneren. Neem die niet want die zijn goor
Hahaha ik moest even zoeken maar nu kan ik niet meer naar die verpakking kijken zonder hetzelfde te lezen.
Ik sla altijd de halloumi in als ze Griekse spullen hebben. Is niet naturel, maar met basilicum of chili. En blijft echt een half jaar goed, tot de volgende Griekse week bij de Lidl.
Jaa die heb ik ook gehaald.
Verder nog het ijs en de halloumi met basilicum.
Ik mis de preirollen… En ze hadden een keer een rol met pompoen, dat was ook lekker!
Ik raad iedereen aan om dit te halen bij de Lidl:
Ik heb er op EGF al keertje “reclame” voor gemaakt maar ik doe het nu weer. Ze zijn zo fucking lekker. €1.59 voor een zak.
Heb voor na het eten van de griekse weken ijs met honing en pecannoten. Kan niet wachten
Dankzij jou is mijn halve familie nu hooked aan deze dingen
Nice nice
Oh deze zijn zo lekker! Alleen gaat de zak altijd veel te snel op bij mij