Lidl

De pure hiervan is vegan voor de mensen die dat nastreven :grin:

4 likes

Yay dat wist ik niet! De puur praline paaseitjes van de Lidl ook volgensmij.

Zijn die lekker? Ik kan me er nik s bij voorstellen :sweat_smile:

Nee ik vond eigenlijk van niet. Hahahaa het is een beetje de smaaksensatie van zeebanket of bonbonbloxpraline? Zoiets maar ik vond het nét niet sterk genoeg van smaak. Oké wel de hele zak leeggevreten maar ga niet nogmaals kopen.
Je kunt het wel gerust serveren aan bezoek etc! Zeker niet vies maar ik vind dat je palmvet altijd proeft ofzo. Ik lust ook geen pindakaas waar dat in zit

2 likes

Ik heb deze vandaag gehaald door jou haha! Straks ff proeven

1 like

De lactosevrije creamcheese is echt lekker! Verder had ik wat lac vrije toetjes gehaald en die waren ook prima. Jammer genoeg zijn dat altijd tijdelijke producten.

Ik vond die geitenkaaschips juist best wel lekker :face_with_hand_over_mouth:

Die roasted cashewnoten, zeezout en honing :heart: Mn nieuwste verslaving. Zoet en hartig love it

1 like

Whut waar vind ik dit? Nootjes schap?

Deze zijn echt de hemel op aarde, zó lekker

1 like

Yes! Geel zakje

Volgende week zijn er weer leuke pastel/retro keuken apparaten te koop. Ik kan mijn uitzet weer uitbreiden. Nu alleen hopen dat ze binnenkort de pastelkleurige blender weer gaan verkopen!

1 like

Er is ook een lama/alpaca-bakvorm en ik overweeg dit serieus

1 like

https://www.lidl-shop.nl/SILVERCREST-Staafmixerset/p100252372

Dit is echt een aanrader. Ik heb deze in het felroze (was een cadeautje) en gebruik het heel vaak. Hoewel er niks mis is met mijn roze, overweeg ik serieus die lichtgroene, want die kleur vind ik zoveel mooier (en heel veel van mijn keukengerei heeft die kleur :sweat_smile:)

6 likes

Omg thanks! Leen al een paar maanden de mixer en staafmixer van mijn moeder en nu heb ik alles in 1.

Is deze ook sterk genoeg voor ijs?

Dat denk ik niet, maar dat weet ik niet zeker. Bij een blender raden ze meestal ook een glazen blender aan voor ijs (waarom precies weet ik niet) en dit is in ieder geval van plastic.

1 like

Deze ga ik sowieso bestellen!

vind deze echt leuk!!

1 like

Bij deze uit dezelfde folder staat wel specifiek dat hij geschikt is voor ijs, oogt ook iets meer solide.
Ik heb die staafmixerset uit een eerdere ronde, maar ik zou er geen ijs mee durven hakken, het mesje is best iel.

1 like