Lidl

Hahaha ik heb ze van de week ook al ingeslagen. En de truffelmayo ook.

2 likes

De witte cocoschocola broodsmeersels waren al uitverkocht :sob::sob::sob::sob::sob:

Gelukkig heb ik nog 2 potjes staan

1 like

Ik heb door deze actie nu pulled pork chips en kalkoen. :rofl: Pulled pork met honing is wel lekker.

1 like

Door dit forum heb ik nu de kokosspread en houmous gehaald. Ben benieuwd!
Ik zag ook droogshampoo liggen, iemand deze al geprobeerd?

2 likes

Ja die droogshampoo is wel prima. Maar ik ga toch voor Andrelon beach effect (oid) want die ruikt lekkerder

1 like

Oh hier hadden ze ze donderdag nog wel! Had er dus nog wat bijgekocht en daardoor 8 potjes op voorraad, maar helaas nu nog maar 6.5 want had de afgelopen dagen geen koek/snoep/ijs in huis en wel trek in zoet :stuck_out_tongue:
Beter hou ik het hier dus gewoon bij ipv morgen te kijken of ze er nog wat hebben haha. Niet goed dit.

1 like

Welke veganproducten van lidl raden jullie aan?

Sowieso de hummus! Ze hebben er ook vegan bonbons. Die heb ik zelf nog niet gehad maar schijnen echt lekker te zijn. Ik koop er ook wel eens chocolade soja-ijs, maar die schijnen ze niet in elk filiaal te verkopen.

1 like

Jaa die cien dag/nachtcrème en oogcreme vind ik ook super! Mijn moeder had die gehaald en ik heb er af en toe ook van gepakt en ga binnenkort m’n eigen kopen omdat ze zo goed bevallen.

Ik had een super fijne oogmake-up remover van Cien maar die is helaas uit het assortiment! Binnenkort maar even kijken of ze iets soortgelijks hebben. Wel fijn om te horen dat alles fijn is!

Ik ben er achter dat deze jungle koeken het zelfde zijn als die dino koeken. En die vond ik vroeger altijd zo lekker maar die mocht ik bijna nooit. Dus nu ben ik echt heel blij.

12 likes

Ja omg deze zijn echt lekker. Vooral de pure!

Waren dino koekjes dan weer dezelfde als Samson & Gert-koekjes? Dan ga ik ze woensdag ook halen!

Nee die waren meer als die kabouter plop koeken toch? Omg ik wil die nu! Deze zijn wel anders, zeker ook de moeite waard.

Geen idee, bestaan die Kabouter Plop koeken nog wel? Zie nu ook dat die jij postte chocola hebben dus dat zijn ze zeker niet nee :stuck_out_tongue:

Ik denk niet dat kabouter plop nog in de mode is tegenwoordig. Maar die koekjes waren wel heel lekker. Misschien heb je dat dan nu van een ander dom studio 100 programma?

Ja die bestaan zeker nog wel

1 like

Ik vond die droogshampoo heel fijn!

Iemand nog die kokos delicieux spread? Staan er hier heel veel haha

Ik heb in 2 Lidls gekeken maar bij allebei hadden ze ze niet! :disappointed_relieved: