De delicieux koekjes zijn zo lekkerrrr. Vooral de kaneelkoekjes en de florentines
oooh de dadels die ze nu ook van delicieux hebben zijn zo lekker! groot zacht en net caramel.
heb nu 3 kilo in huis. ik kan weer even toe.
Ik had er gisteren een voor mijn collega gekocht en die vond hem heeeel lekker
Jongens ik word een one issue forummer maar, heeft iemand de kaas-ovenbitterballen nog ergens gespot?? Ik kan ze niet meer vinden, en mijn stomme AH heeft nu ook al steeds de vega ovenbitterballen niet meer Help a snacker out.
Ik het idee dat dit wel de meest populaire zijn bij Lidl. Dus miss zijn ze gewoon steeds weggekaapt voor je neus
Ik zie helemaal geen vakje meer voor ze in het schap. Hoe kun je zo wreed zijn, Lidl???
Ja! Gisteren gekocht en ze waren nog warm. Lekker chuwy! Zou ze nog een keer kopen . Die gevulde speculaas gevulde koeken trouwens ook, goed te doen!
Ik ben deze week 4x naar verschillende vestigingen van Lidl gegaan en nergens kon ik de truffel mayo vinden.
Hier de truffelmayo wel gevonden! Ben er heel benieuwd naar.
En Lidl heeft eindelijk weer die schuim/merengue’s met chocola kijk ik elk jaar naar uit
Bij mij hadden ze alleen de mayo met basilicum of knoflook, geen truffel. Wel de laatste zak truffelchips gepakt hehehe.
Er wordt naar mijn idee wel zeer regelmatig bijgevuld, dus hij komt vanzelf weer!
Ik heb 2 potjes truffelmayo gekregen voor kerst!
En dit moet je echt niet kopen! Smaakt totaal niet naar karamel noch zeezout! De smaak van alcohol overheerst en volgens het etiket zit dat er niet eens in.
Gisteren de cheesecake- caramel gekocht.
Vond die ook niet erg lekker.
Die vond ik ook niks aan. En bij de diepvriesvariant vond ik het caramellaagje bovenop zelfs niet te hachelen
De truffelchips
Ooooh ik vond die chips ZO vies. Heb eens ergens truffelmayonaise op gehad en dat vond ik toen wel lekker, dus hoopte dat ik die chips ook lekker zou vinden. Ik heb twee potjes truffelmayonaise gekocht, dus hopelijk lust ik dat nog wel haha.
Echt?! Ik vond het net naturel chips olijfolie/truffel. Haha smaken verschillen
Ik vind truffel echt niet te doen. Het ruikt naar kont.
Gatverdamme idd, maakte die zak open (eigenlijk gekocht voor een borrel, maar kon me niet bedwingen zo enthousiast was ik door hier, stond op het punt echt zo erg te gaan genieten) nouuuuuuu ging bijna over m’n nek gatverdamme.
Voor degenen die de truffelchips niet naar kont vinden smaken: 3 zakken voor 2 euro nu! Je snapt dat ik nu 6 zakken op Mn kamer heb liggen. I love kont