Lidl

Ja :slight_smile:

1 like

ahh die wilde ik ook! maar mijn vriend verklaarde mij voor gek

1 like

Hoi ik heb zojuist paprika salami ontdekt en het is heerlijk.

Joee

3 likes

Deze hadden ze laatst en is zoooo lekker. Echt heel jammer dat ie niet in het vaste assortiment zit :disappointed:

1 like

Psst hoe zijn de macarons van de lidl?

Heel lekker!!

1 like

Shit nu wil ik ze echt.

Bedoel je die uit de koeling trouwens? Die bedoelde ik namelijk

1 like

Ja die bedoelde ik. Van het foldertje. Aaarrghh ik ben niet voor maandag bij de lidl huil

Aanrader om er speciaal heen te gaan, haha

Je raadt nooit wat mn vent mee had genomen als verrassing. In luff. En… Ja ze waren echt lekker. Behalve de koffiesmaak.

1 like

Ik koop normaal gesproken handzeep bij de Lidl, die olijf of honing, maar ik zie telkens alleen die rode en paarse fruitgeuren. Ben op twee locaties geweest en het is al zo sinds juli ongeveer, elke keer loop ik er tevergeefs langs haha dus inmiddels wat anders gehaald (!). Maar weet iemand of ze niet meer verkocht worden of is het gewoon toeval dat die filialen ze niet hebben?

1 like

Volgens mij zijn die van de Griekse weken? Moet je wachten tot die weer komen. Zijn in juli volgens mij

1 like

Ik mis de honing zeep ook! Was er eerder altijd. De paarse vind ik ook lekker trouwens.

1 like

die rode ruikt ook wel lekker, naar watermeloen

1 like

Weet iemand of ze al pepernoten verkopen bij Lidl? Zo ja; ook met chocolade eromheen?

Ja, al minstens 3 weken!

Haha thanks! Dan gaan we daar morgen boodschappen doen. Primaire levensbehoefte op dit moment zijn choco pepernoten

2 likes

Ik heb mijn skibroek daar in februari gekocht afgelopen jaar!

Volgens mij hebben ze voor de kerst ook altijd een weekje skikleding, ik heb mijn pak daar ooit gekocht ergens in november/december.

2 likes