Ja! Zelfs zakken met alleen puur <3
Ik heb net bij de Lidl kaasbitterballen voor in de oven gekocht!! Zooo benieuwd. En mijn Lidl heeft allemaal nieuwe vega-dingen nu, oa EINDELIJK kokosmelk in blik en een aantal vega hapjes in dat Delicieux assortiment. Ook een paar luxere wijnen (maar die zijn wel duurder). Hoe lang blijft dat Delicieux normaal gesproken in het assortiment?
Volgens mij waren ze âŹ2,49, voor 12 stuks. Ze zitten nu in de oven
De Lidl is het dichtst bij mijn huis, dus ben altijd zoooo blij als zij nieuwe dingen hebben waar ik normaal gesproken verder voor moet fietsen. Ik ga ze zo proeven (voor wetenschappelijke redenen natuurlijk)! Misschien zijn ze niet te vreten.
Doe het voor het forum!
Hier is mijn professionele review: ik vind ze lekker! Ze zijn niet mega kazig (het is wel duidelijk kaasragout maar je moet niet een soort kaassoufflé vulling voorstellen oid). De korst is wel wat fijner/minder korrelig dan bij gewone bitterballen, maar dat vind ik niet erg. Ik kan ze niet vergelijken met die Old Amsterdam dingen want die heb ik nooit gegeten. Ik ga ze wel nog een keer kopen als dit pak leeg is!
Voor de vleeseters, er waren ook twee vleesvarianten (black angus en iets met⊠eend ofzo?). Ik zag ook een truffelpizza liggen (?). Wel de moeite waard om het vriesschap even te bekijken nu denk ik!
PS mijn kat is nu het bordje aan het aflikken waar ze oplagen.
Kokosmelk in blik hebben ze sinds kort zeker? Kon het vorige week nog niet vinden in mijn Lidl, Ik zocht bij de pasta enzo, ligt het daar in de buurt?
Wilde vandaag bloemkool pizzabodem van Lidl eten, maar vriend heeft boodschappen gedaan en kon ze niet vinden
Ja ik zag het inderdaad vandaag bij de pasta enzo. Hing ook een speciaal ânieuw!â bordje bij. Heeft de Lidl nu ook bloemkoolpizza bodems??
Ja stond in de herfst folder en zag bij iemand op insta dat zij hem al in huis had. Ze hebben bieten- en bloemkoolbodems
Hoera!!!
Die truffelpizza van Delicieux:
Lekker, maar niet OMG lekker. Prima bodem, geen tomaat, beetje bechamel met truffelsmaak, ook lekker, alleen van die stukken zompige porcini erop en daar word ik altijd een beetje ongelukkig van.
Oooh jammer⊠Had gehoopt dat het mega lekker zou zijn. Ik sla 'm over denk ik!
Mehh die van mij heeft ze nog niet
Er zijn nu 3 soorten houmoes nieuw van de feestdagen collectie. En de gekarameliseerde ui houmoes is echt onwijs lekker. Hoop zo dat hij erin blijft eigenlijk.
Vanaf donderdag heeft de Lidl weer heel veel ski benodigdheden!
Aaaah ik ga gelijk heen
Verkeerde quote.
Online nu al te bestellen. En er is nog voorraad zie ik. Scheelt weer uitverkochte dingen in de webshop/winkel.
Het wordt wel vanaf 25/10 pas geleverd.
Heb zelf nu ook alles nieuw besteld.
1 jas, 6 pullyâs, 6 paar sokken, handschoenen, muts.
Huh, nee hoor haha?
Oké nee sorry, snapte hem niet Nu wel
Haha sorry, misschien had ik iets meer informatie erbij moeten zetten en dat ik juist degene was die de verkeerde had gequoted.