Lidl

Haha yes ik ben benieuwd!

Ja, het zit vol met goede bacteriën en is een probiotica! ( ook lekker door vegan kaasjes)

1 like

Vanaf donderdag spaanse weken :heart_eyes: wat zijn aanraders?

Kheb trouwens net die daim ijstaart gekocht en mwah valt me wat tegen. Beetje kleffig

1 like

Oh echt? Ik gebruik ze nog maar net een dikke week dus dat weet ik nog niet. Ik doe ze na gebruik wel in tegenovergestelde richting over een stuk spijkerstof scheren (dus van je af ipv naar je toe). Zo gaan de haartjes en ander vuil eruit en zouden ze scherper moeten blijven. Al weet ik niet of dat laatste echt werkt hoor. Heb het eigenlijk nooit vergeleken.

Jaa omg die ken ik hahaha lekkerrrr

Heeft iemand al de gemarineerde zalm geprobeerd?

Ik wil dit proberen :heart_eyes:

6 likes

Is die daim ijstaart heel erg zoet? Ik wilde het halen maar twijfelde tussen die en de milka versie.

Oehh, weet je hoe je deze dient op te warmen? (please zeg in de oven)

Nee geen idee helaas! Vanaf donderdag zijn ze verkrijgbaar.

Ik zag net bij mijn Lidl een zoutlamp liggen voor €9,99, wist niet dat ze die hadden! Volgens mij zijn ze net zo groot als die van Ekoplaza dus dat is best een goede prijs.

6 likes

Ik heb een paar dagen geleden een 3 in 1 logeermatras gekocht en het is zo’n goede aankoop! Je kunt hem gebruiken als poef, eenpersoons en tweepersoons matras en hij bestaat uit 6 schuimrubberen stukken.
Als poef is hij stevig en net hoog genoeg voor aan de eettafel. Het eenpersoonsmatras is stevig en het tweepersoonsmatras is dun maar past precies op mijn dubbele chaise longue en maakt van mn bank een legit logeerbed.

:heart_eyes:

6 likes

Uhm ja opzich wel en machtig. Maar vond em minder zoet dan de echte daim

Vandaag gekocht, ze moeten in de oven! :tada:

4 likes

Beste nieuws van de dag. Dank voor de update!

1 like

Huhh Haha de uitdrukking is toch: brem zout?! En niet braam zoet? Hahahah

2 likes

Deze gehaald voor 30 euro, lees er allemaal goede reviews over uit de UK. Ben heeeeeel benieuwd, misschien dit weekend nog uittesten.

9 likes

Zo leuk! Wil je hem reviewen als je hem hebt uitgeprobeerd? :blush:

1 like

Uiteraard

Bij mij in de buurt zit geen lidl, maar ik moet goedkope mozzarella hebben dus wil ik daar evt wel een stukje voor rijden! dus mijn vraag: heeft de lidl van die kleine mozzarella bolletjes? (: