Lidl

@sax @sabr Hier nog iemand die dat wcpapier als favoriet heeft. En liefst inderdaad in de aanbieding, zo’n extragroot pakket :joy:

1 like

Biecht: Ik ging een keer met een vriendin boodschappen doen bij de LIDL en nam dus ook toiletpapier mee en dat paste dus niet in de plastic tas die gevuld was met andere boodschapen. Toen vond zij het raar dat ik zomaar over straat liep met toiletpapier in mijn handen.:rofl: Van de parkeerplaats naar huis. Alsof mijn buren geshockeerd zullen zijn dat ik iets koop op mijn derrière aan af te vegen.

16 likes

Haha wat? Ik vind het eerder van haar een biecht dat ze dat blijkbaar gênant oid vindt.

2 likes

Haha ja eigenlijk zou zij dat moeten opbiechten. ‘Ik vind het niet fijn om met toiletpapier over straat te lopen’ :’)

lol aan sommige pakken schijtpapier zit zelfs een hengsel zodat je het gewoon als tas kan dragen

6 likes

Toiletpapier past bij mij echt nooit in mijn boodschappentas erbij. Als de buren mij voorbij zien lopen weten ze in ieder geval waar ze moeten zijn als ze nodig moeten en het papier op is.

Vindt ze het dan ook gênant om tampons te kopen?

1 like

Ik zal het haar volgende keer vragen haha. Ze is wel heel preuts / oudwets en vond het ook niet zo fijn als ik met ongeschoren benen gewoon rondliep. Maar dat kon me niet zo veel schelen :stuck_out_tongue:

1 like

Maar hoezo vindt ze het niet fijn dat jij met ongeschoren benen rondloopt? Dat je het voor jezelf niet fijn vind oke, maar voor iemand anders? :face_with_raised_eyebrow:

8 likes

Ben altijd teleurgesteld als dit niet het geval is

1 like

soms kies ik het daarop uit, ligt eraan hoeveel boodschappen ik verder heb

3 likes

ongeschoren benen is toch juist ouderwets

Misschien uit schaamte? Dat ze eigenlijk niet met mij op straat gezien wilde worden omdat zij altijd rondloopt met gladgeschoren benen en ik soms een makkelijker pad bewandel als ik een dag of 2 geen zin heb om te scheren omdat ik wat makkelijker ben.

@Banananana dunno misschien in de jaren 60 wel maar in de 90s niet :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zag net lichtblauw wc-papier bij de Lidl en dat vond ik zo gezellig, maar het bleek geparfumeerd te zijn en ton heb ik het toch maar niet gekocht.

Wellicht handig voor de mensen die biologisch, glutenvrij of vega(n) eten, vanaf vandaag actieweek:

Biologische producten:

Glutenvrij:

Vega(n):

4 likes

OMG wie proeft het bio zuurkoolsap voor me ik durf niet.

4 likes

Deze net gekocht nav dit topic.
Een beetje chocolademelk achtig, maar best lekker

3 likes

Yesss ik ben een influencer. Snel even kijken of Lidl dat ook inziet en een commissie vragen voor elk verkocht koffiedrankje.

1 like

Hahaha als ik het in onze Lidl tegenkom wil ik me wel opofferen!

1 like

Ik had op aanraden van hier (volgens mij @jumpsuit en @harrrie) de scheermesjes van de lidl gehaald. En nondeju die zijn gewoon net zo fijn als die van gilette. Mijn benen zijn zelfs nog heel terwijl ik met andere goedkope mesjes vaak een halve horroscene veroorzaak onder de douche.
Wel die waar je de mesjes van kunt vervangen. De wegwerp durfde ik niet aan haha

3 likes

Gatver, zijn er echt mensen die dit kopen?

3 likes