de roze natuurlijk
ROZE
Van de lidl? Hoe duur?
Zeker weten roze
Jaaaaa ik heb er al een gesloopt en dat echt te wachten tot ze weer kwamen
Oeh is die ook in de winkel te koop of alleen online? Heb nog een mixer nodig namelijk
Ga morgen even langs de Lidl! Bestellen kan ook idd maar ben over dag bijna nooit thuis en ophaalpunt is niet zo dichtbij maar anders bestel ik het gewoon online en plan ik een dag thuis in, want het is wel super goedkoop!
Heb hiervan de gele geprobeerd, echt een aanrader. Hij ruikt lekker naar vanille, en je was blijft er ook nog lang naar ruiken. Van andere wasverzachters krijg ik altijd mega jeuk maar bij deze niet.
Tip: Leg het in de koelkast
Ik zag dat er volgende week weer vegan pizza bij de Lidl is!
Nieuwe holy grail. Was per ongeluk vergeten iets mee te nemen op vakantie om mijn oogmake-up eraf te halen en kocht deze op hoop van zegen. Ik krijg irritaties van nivea e.d. (zelfs van de sensitive variant) dus ik was blij verrast dat deze heel fijn is. Haalt waterproof mascara er heel makkelijk af zonder te olieachtig te zijn.
Bij mij werkt deze juist voor geen meter! 2 x geprobeerd, na 2 x rode geïrriteerde huid en ogen mét nog steeds mascara heb ik het flesje in de prullenbak gegooid.
Zou de samenstelling anders zijn in elk land?
Ik heb sindskort een Lidl in mijn buurt en ik ben helemaal fan!
Vooral die themaweken vind ik het einde. Met name de Franse en Italiaanse weken en ‘Alpenfest’.
Zijn die weken heel random of is er een beetje een regelmaat te ontdekken?
Een paar ontdekkingen: tijdens de Griekse week kocht ik er chips met geitenkaas-honingsmaak. Heeeeerlijk.
Cantuccini en amarettini sla ik het liefst voorraden van in.
Ik vond ook een keer macarons (koeling, niet diepvries) die heel lekker waren.
Verder die korte dikke stokbroden, de rosevalaardappeltjes met kruidenolie uit de koeling, die kokospasta en die amandelpasta inderdaad - daar lepel ik een pot van leeg als het moet (en dan kotsmisselijk).
Is dat ook echt voor stokbroden? Ik zag zo’n apparaat in een Lidl in het buitenland en toen kwam een beveiliger boos melden dat het alleen voor normale broden was
Ik heb zelf nog geen stokbrood gekocht sinds de verbouwing, maar ik heb wel andere mensen stokbrood zien snijden zonder boze beveiligers haha!
Mijn lievelings wc papier is die van de lidl de roze verpakking 4lagig
Mijne ook! En hij is vaak in de aanbieding in zo’n megaverpakking.
Zowel beter dan die overpricede Pagemeuk.
Ik zweer bij de Lidl. De themaweken zijn fantastisch. Alpenfest, griekse weken, amerikaanse weken, fuck yeah haha