Leuke dingen op je werk

Ja, dat had ik in de omgekeerde richting toen jij over audits sprak, maar het is echt een volledig ander soort audit. Afhankelijk van het gewilde certificaat wordt bijvoorbeeld bekeken of een bedrijf voldoende kwaliteit kan garanderen (hygiëne, veiligheid, etc.) of voldoende milieubewust produceert of biologisch. Klanten eisen vaak dat je bepaalde certificaten hebt, omdat zij zo weten dat je aan bepaalde standaarden voldoet en vaak willen klanten ook zelf audits doen bij hun leveranciers. Zo doet McDonalds bv. een audit bij hun producenten om de werkomstandigheden van de werknemers na te gaan.

1 like

Ik zie nu gelijk taferelen uit the Office voor me!

1 like

Dat ik volgende week zaterdag ontslag ga nemen! Kan niet wachten :sunglasses:

12 likes

Deze week zo gezellig gehad met collega’s. We moesten meerdere evenementen managen, maar tussen de drukte door zoveel gelachen. Maandag personeelsuitje met cocktails en nu al zin in.

3 likes

Dat mijn collega’s en ik dezelfde flauwe en smerige humor hebben, maakt het werk zoveel leuker.

Voor ieder kind een zakje pepernoten als traktatie. Maar niks voor de juf.

“Oh juf, heb jij er geen?”
“Dan krijg je van mij er wel een”
“Van mij ook” x10

:heart_eyes:

“Juf, wanneer gaan we naar huis?”
“Bijna”
“Nee ik wil niet naar huis ik blijf bij jou”

:heart_eyes:

5 likes

Mijn Rotterdamse collega die ook echt Rotterdam praat heerlijk, is ze wat aan het schoonmaken zegt ze zo dat kassie pleurt ook uit elkaar.

2 likes

Oh heb hele leuke collega’s en ik heb 1 collega waar ik altijd heerlijk mee roddel, als we samen werken is het altijd zo gezellig en weet ik weer alle nieuwtjes

Ik heb de afgelopen twee weken twee keer de slappe lach gehad door collega’s.
En ik ga samen met iemand anders een maandelijkse vrijmibo organiseren met (kroeg)spelletjes

1 like

Er wordt hier nooit in gepost!

Ik begin per 1 oktober met een nieuwe functie en heb allemaal kennismakingsgesprekken met nieuwe mensen en ik vind dat helemaal niks. Maar krijg via anderen te horen dat mensen vertrouwen in me hebben en dat één manager zelfs fan van me was. En ik sprak net iemand die ik al kende van een ander project en die had gezegd "oh als “mijn naam” voor ons gaat werken dan komt het helemaal goed. En van projecten die ik ga verlaten, krijg ik te horen dat iedereen het heel jammer vindt. Fijn al die veren in m’n reet haha, alleen ik moet alles nog wel waarmaken :stuck_out_tongue:

9 likes

‘Leuke dingen op je werk’

Zo typisch dat hier in sept voor het laatst in gepost is :joy:

@monkeyslut Ik hoop dat je het naar je zin hebt en het goed gaat!

Ik ga door op zoek naar het ‘irritaties op je werk’-topic

3 likes