Leuke dingen op je werk

Een tegenhanger van het ergernissentopic.

Ik heb vrij voor mijn tentamens en ik mis mijn werk en collega’s echt (nee echt niet omdat ik alles liever zou doen dan tentamens maken, haha) en dat terwijl ik niet eens echt een vriendschapsband heb met mijn collega’s.

*Let me know als jullie vinden dat het members only moet worden.

1 like

Goed idee! Ik heb vandaag een baaldag op werk maar dan helpt het niet alleen maar ergernissen te vertellen. Ik vind het leuk dat bij ons successen wel echt gevierd worden. In mijn vorige baan was dat absoluut niet zo en hier wel. Iedereen levert een bijdrage en zo wordt dat ook gewaardeerd. Zowel in beloning als in complimenten van ook het hogere management.

2 likes

Schoolvakanties! :grimacing:

(En bij members only kunnen alleen members meelezen? Dan graag, wat mij betreft, ivm meelezers en herkenbaarheid.)

3 likes

Ik ben bezig met het organiseren van een groot congres, het is enorm veel werk en er zijn veel dingen niet gegaan zoals gepland was, maar we hebben al 325 inschrijvingen en dat vind ik echt cool!! Alleen door mijn werk :smiley:

We hadden ingeschat op 400 inschrijvingen dus dat is echt mooi (en we hebben nog 2 weken).

12 likes

De oudere cliënten op mijn werk waarmee ik superhard kan lachen, zooo leuk en gezellig!!

1 like

Ik heb echt hele leuke collega’s waar je ook diepgaandere gesprekken mee kan voeren. Dus niet alleen ‘hoe is het’ of ‘wat ga je dit weekend doen’, maar echt over onderwerpen van het leven. Altijd gezellig en ik zie er eigenlijk nooit tegenop om naar m’n werk te gaan (behalve als ik een horrorfilm moet proefdraaien).
Verder mag ik gratis naar de film, krijg ik gratis consumpties en werk ik in een gebied waar ik m’n interesse in kwijt kan!
Dus het is niet alleen maar gezeik haha, maar ook leuke dingen :).

5 likes

Oh ja wat ik ook leuk vind aan mijn werk is dat ik het echt uitdagend vind. Ik heb altijd gewone bijbaantjes gehad naast mijn studie, maar dit is studiegerelateerd werk waarbij ik ook nog eens alle ruimte krijg om te leren en dingen op te zoeken. Ik merk dat dat wel echt belangrijk voor me is in een baan.

3 likes

Ik doe vrijwilligerswerk in de zorg en de cliënten zijn elke keer zo blij als ze me zien. Word er zelf helemaal gelukkig van.

3 likes

Dat mensen soms taart ofzo meenemen

7 likes

Dit inderdaad! De goede weken zijn wanneer er meerdere jarigen zijn of fanatieke hobbybakkers aan de slag zijn geweest. Jammie!

2 likes

Een collega zei vandaag ineens, toen ze met de computer bezig was die niet meewerkte: “HET IS GEBEURD”. Ik ging kapot. Intern wel vooral.

22 likes

Hele dag babynamen voorbij zien komen en trouwtrends kunnen volgen. Plan mijn toekomstige kind- en trouwplannen elke dag opnieuw. Heerlijk.

Het feit dat ik echt wat voor mensen kan betekenen. Ik doe soms zo hard mijn best voor ze, terwijl ze dat niet doorhebben. Ik wring me in bochten voor de afspraakplanning, zodat ik rekening kan houden met wensen!

2 likes

Dit!! EN als je leerlingen in de stad/ ergens onverwacht tegenkomt js het al helemaaaaal feest hahaha. Zo leuk als ze blij zijn je te zien haha :slight_smile:

4 likes

Ik ben nog nooit kinderen tegen gekomen eigenlijk! Lijkt me wel grappig ook hoe ze dan reageren. Mijn kinderen zijn best klein en volgens mij heb ik geen leven volgens hun naast mijn werk :stuck_out_tongue:

2 likes

Zo schattig
Een kindje zei een keer tegen mij dat ik dik was
Maar een ander kindje uit de supermarkt wilde met mij mee en niet met haar moeder
Dus dat trekt elkaar wel weer recht

3 likes

Wat ik leuk vind aan mijn werk is dat ik bij bijna elk bedrijf een grote schoonmaakkar heb. Ik word blij wanneer ik dat ding zie staan en hem kan meeslepen door het gebouw.

7 likes

De dankbaarheid van sommige cliënten. Ik vind het ook leuk als ik een casus al maanden heb afgesloten, dat sommige nog zo nu en dan een appje sturen hoe goed t met ze gaat en dat ze blij zijn met de hulp die ik geboden heb.

Krijg regelmatig ook n uitnodiging of dat ik een keer wil langskomen voor de gezelligheid, maar dat sla ik altijd af.

1 like

Mijn collega noemt me soms “meissie”. Vind dat zo lief :blush: Ze is sowieso heel lief. Ze had m’n moeder kunnen zijn haha

8 likes

Dat we vanmiddag met een groepje bij Starbucks een frappuccino hebben gehaald en in de zon opgedronken hebben. :grin:

1 like