Leuke dingen op je werk

Ze willen straks allemaal op mijn baby passen.

4 likes
  • Een restaurant waar ik 3/4 van het jaar gratis (heerlijk!) kan lunchen
  • Dat ik kleding, schoenen en tassen van dure merken mag bestellen aan inkoopprijs (+extra kledingbudget boven op mijn loon)
  • veel vakantiedagen (helaas wel het gevolg van veel overuren)
5 likes

Dat de kinderen in mn oude klas heel graag willen dat ik hun juf word volgend jaar. En dat ze dat meerdere keren per dag zeggen tegen me :heart::heart:

9 likes

Een collega - semi, niet zelfde afdeling wel zelfde pand - doet dat bij mij ook. Weet nooit of ik het lief of beledigend vind.

5 dagen weekend, toch echt wel het allerbeste aan mijn job :stuck_out_tongue:.

4 likes

Ik werk enkel op zaterdag en zondag (12u per dag), waardoor ik de hele week vrij ben. Ik moet dus wel ieder weekend werken, maar dat vind ik geen probleem. Ideaal juist.

1 like

Ik heb even gemist wat voor werk je doet. Of zeg je dat liever niet?

Dat ik best veel zakenreizen maak door Europa, een of twee keer per maand ongeveer.

3 likes

Ik heb je een pb gestuurd.

1 like
  • Ik ben iedere vrijdag vrij (voor studie), helaas ben ik bijna klaar met studie dus dan moet ik op vrijdags wel gewoon weer werken :P.
  • Aantal leuke reisjes gemaakt met werk en zit dan ook gewoon in een 5 sterren hotel all in. Is wel heel leuk, maar probeer het reisjes maken nu af te bouwen want ik leefde praktisch vanuit een koffer (dat vond ik dus eigenlijk minder leuk).
  • Je kan veel en lange vakanties nemen.
  • Ik kom veel verschillende klanten.

@Ishq ik denk dat je misschien het zelfde doet als mijn vriend.

Ik zit in de audit.

1 like

Yes, dan had ik het goed geraden haha.

1 like

Oh, dat vind ik super interessant! Welke sector? En hoe ben je daar terecht gekomen? Mag ook via pb, hoor, als je dat te persoonlijk vindt om hier neer te zetten.

Ik zit in de internationale praktijk met beursgenoteerde ondernemeningen en multinationals. Maar ik had gewoon een master in die richting en heb toen een paar inhouse dagen bezocht en op basis daarvan gewoon gaan solliciteren bij een big 4 kantoor die mij het meeste aansprak, ik werk nu dus ook bij 1 van de big 4 kantoren.
Als je meer details wilt weten dan kan je een pb sturen met je vragen.

3 likes

Oh, haha, dat is de financiële sector. Sorry, ik dacht dat het misschien een andere sector was. Wij werken ook met audits, maar een heel andere soort. Klinkt wel cool though, maar ik ken echt helemaal niets van die wereld.

Ik werk op de administratie en mijn favoriete bezigheid hier is elastiekjes naar collegas schieten via het plafond, paperclips gooien en overgooien met de mini strandbal die ooit per post is gekomen. Moet ik er nog wel bij vertellen dat al mijn collegas 40+ zijn. Stel kleuters zijn we.

9 likes

Nu volg ik je niet meer, financiële sector? Ehm, niet echt :stuck_out_tongue:, maar misschien bedoelen wij beide iets anders? Ik ben een externe accountant zeg maar, dus ik doe jaarrekening controles. Doe jij interne audit, of wat bedoel je precies met audits?

Haha, ja, dit wordt verwarrend. Ik heb het over kwaliteitsaudits bv. bij bedrijven die bepaalde certificaten willen behalen. Dat doe ik zelf trouwens niet.

Oohh zoiets heb ik weleens ooit van gehoord, maar het zegt mij inhoudelijk niets.