welke dingen vind jij leuk?
denk aan de rubiek Stom! in Linda, maar dan de omgekeerde versie ervan
neee ga nu niet posts vol dierenplaatjes plaatsen. het gaat mij om teksten, niet om plaatjes
welke dingen vind jij leuk?
denk aan de rubiek Stom! in Linda, maar dan de omgekeerde versie ervan
neee ga nu niet posts vol dierenplaatjes plaatsen. het gaat mij om teksten, niet om plaatjes
De kuiltjes in de wangen van m’n vriend als hij lacht.
Naar grote/bijzondere supermarkten gaan.
Herfst met oranje blaadjes op de grond.
Hoe schaamteloos m’n pup zn ballen in iedereens gezicht gooit wanneer ie besluit op zn rug te slapen terwijl er visite is enzo.
Otters zijn mijn lievelingsdieren!!!
Als mijn vriend van huis is en ik alleen in bed lig en zijn geur nog ruik
Schattige vogel filmpjes.
Als ik door het bos loop en er een hond op me af komt.
Ik vind het leuk om katten op straat gedag te zeggen en ik doe het ook als mensen me kunnen horen, no shame.
mcdonalds eten tijdens werk
Als alles op een dag precies klopt en reistijden aansluiten op activiteiten en je bijv 3 dingen op een dag kan doen zoals werken, iets bij gamma halen, met vriendin afspreken.
Offfeehhh de was wegwerken, werken en bij m’n ouders langs ofzo
Onbenullig maar geeft me echt een ohyeah gevoel.
Ff langs de toko en tĂłch de trein halen
Wauw moet ik doorgaan?
wanneer het kitten sabbelend op het oor van mijn vriend op hem in slaap valt terwijl hij gewoon doorslaapt
Patat
Schattige opaatjes en omaatjes die hand in hand lopen <3
Dat ik dit shirt al 2 maanden wil maar 25,- echt te duur vond. En hem vandaag voor 7,- vond, precies nog Ă©Ă©n in mijn maat
Als de buren ruzie hebben over de was en afwas en je elk detail kunt horen
En de keer dat de kinderen van onze vervelende buren een hele dure tafel hebben vernield vlak na aankoop
Sorry dat het zo negatief is maar daar geniet ik 100% van
Poezen, herfst, mijn neefje, als ik mijn vriend een keer langer dan een dag helemaal voor mijzelf heb, complimentjes, mijn leerlingen, ranzig dansen op Nederlandse hiphop, dit forum (thank God for it), mijn ouders, zus en beste vriendin en en en en
Omg die knuffel is een hele goede!! Inderdaad geven en krijgen.