Leuk

eten
random complimentjes uitdelen
met mijn vriendje logeren en dan kletsen in bed

2 likes

Een plons in het zwembad

2 likes

Mijn lieve kleine poepescheetje

14 likes

Hondjes die op hun baasje wachten voor de supermarkt zodat ik ze stiekem kan strelen :biggrin:

7 likes

Oh dit wil ik ook! Heerlijk

Als ik in bed lig en mijn vriend me op de rug kriebelt

3 likes

Positieve geurherinneringen. :heart:
Ik zat vandaag in het postkantoor nog naast een oudere vrouw die zo vertrouwd naar babypoeder, Marseillezeep en rozen rook dat ik de neiging had om haar een knuffel te geven omdat ze me heel erg aan mijn oma’tje deed denken, ondanks ze er volledig anders uitzag.

10 likes

Ik zeg altijd alle dieren die ik zie gedag, ook vogels enzo <3

4 likes

Cadeautjes krijgen
Zonder file naar huis rijden
Tot diep in de nacht de slappe lach hebben in bed met vriend
's Avonds laat naar buiten gaan en in de veranda zitten na een bloedhete dag
Mijn neefje die z’n handen naar me uitsteekt
Verrast worden en dan niet zoiets als een surpriseparty maar een mooiere hotelkamer dan verwacht, bijzonder goede service in een restaurant, een hele bak snoep bij de rekening na uiteten :grin:

1 like

Love it! Waar heb je hem gevonden?

1 like

Die heerlijke knuffels van m’n dochtertje
Lekkere sambal
Dansen op 90’s/00’s RnB
Als m’n krullen prefect zitten tot de volgende wasbeurt
Lachen tot ik in m’n broek plas
Uit eten gaan
Fietsen
Een schoon bed
Dit forum, ik leer zoveel, wat een leuke intelligente vrouwen zitten hier, wow
Bruine bonen met rijst

5 likes

Mijn lievelingskoe die na de winter plots weer in de wei stond! Ze herkende mij ook, maak ik mezelf toch graag wijs :slight_smile: ze gaf me meteen een dikke lik!

's morgens sporten, douchen en dan koffie en ontbijt in het zonnetje met de weekendkrant.

Denken dat je niet in een bepaald kledingstuk gaat passen, maar dat het dan wel mooi past.

Als ik uitgebreid kan knuffelen, kusjes geven, spelen en ‘vechten’ met mijn hond. Ze is niet zo aanhankelijk dus ik profiteer van elk moment!

Plassen als je al heel lang moet. Zelfde met drinken als je dorst hebt, zitten als je rugpijn hebt of liggen als je buikpijn hebt.

8 likes

Dit vind ik next level schattig :heart:

2 likes

Kriebelen in het algemeen :heart_eyes:

2 likes

Omg zo cute! Het is dat het warm is, anders was ik hierdoor wel gesmolten!

1 like

Mn katten
Mn vriend die brood voor me smeert als hij eerder op moet voor zn werk dan mij
In het weekend naar mn ouders gaan❤ en daar tot in de late uurtjes gezellig samen buiten zitten
Mn vriend die door mn haar kriebelt tot ik in slaap val
Knuffels
Honden :grin: maakt niet uit waar ik ben of met wie, als ik een hond zie lopen “gil” ik altijd “Kijk, een hond!” En diegene moet dan ook echt kijken :rofl: :rofl: word echt gelukkig als ik een hond zie haha
Kan niet wachten tot ik zelf een hondje heb❤
Lachen tot ik buikpijn heb
Gek doen zonder dat ik raar aangekeken wordt

M’n kat die zich in allerlei bochten wringt om tegen me aan te kunnen liggen
M’n vriend die me onverwachts een kus op m’n voorhoofd geeft
Een warm croissantje en de geur ervan

Liefde op het eerste gezicht denk ik. Tijdens een wandeling kwam ze meteen naar me toe gelopen en toen ik haar aaide gaf ze me een lik. Het viel me op de duur op dat het steeds dezelfde koe was (ze hebben allemaal zo’n merkje in hun oor) en sinds dan zijn we beste maatjes :wink: Het zijn allemaal heel sociale koeien (zeg je dat zo?) maar deze koe staat altijd als eerste paraat om te knuffelen :smiley:

8 likes

ik ben zo jaloers op deze koe vriendschap

7 likes

Superschattig! Alleen welk onpraktisch als je op de Dam bent ofzo.