Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Hij was inderdaad zo nerveus. En dan ook nog je zus en vriendin erbij halen - extra awkward en stress voor hem. Vond het inderdaad ook sneu!

2 likes

Hmmm ja het waren wel leuke mensen maar toch kreeg ik het idee dat ze het allebei te lang wilden aankijken terwijl het al duidelijk was dat het er niet in zat. Oke dat zeg ik misschien ongenuanceerd, maar zij had best wel hoge verwachtingen van hoe een man zogenaamd zou moeten doen, en je merkte wel dat hij dat wilde proberen, maar vervolgens bevestiging vroeg aan haar en dat was dan natuurlijk weer niet goed, want een man moet in haar ogen het initiatief nemen. Ik vond de dynamiek tussen hen heel ongemakkelijk gewoon. Maar je zag inderdaad dat hij zich heel geremd voelde in zijn doen en laten, dat is wel vervelend als je daar niet goed uit kunt komen. Ik herken dat ook wel van hoe ik in daten benšŸ˜‚

3 likes

Dat snap ik sowieso niet! Waarom zou je in die paar dagen al iemand willen voorstellen en kennis laten maken?! :thinking:

Pfff wat een nerveuze afwachtende saaie kerel was dat zeg. Kwam echt niks uit

Ik vond de meneer met het knotje een beetje intens maar hoe LIEF reageerde hij op haar verhaal! Wat een verademing na al die botte horken van de afgelopen tijd.

9 likes

Ik vond het ook hartverwarmend :heart:.

Cedric denkt ook dat ie de man is. Jezus aub

6 likes

Wat smerig dat vieze mondkapjes spel

Ugh deze man heeft duidelijk een cursus versieren gevolgd :cold_face:

Ook gelijk zo haar hand pakken. Just donā€™t touch me :joy:

2 likes

Ik kots echt op dit soort types, ik had ook ooit zoā€™n collega. Ik kan dan echt alleen maar heel cynisch en lelijk tegen je doen. :joy:

5 likes

Brrr constant complimentjes tussendoor, grapjes maken over toekomstige kinderen, de hele tijd aanraken, alles over sex laten gaanā€¦

1 like

:triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

3 likes

En ja hoor, een recept van zijn oma :joy:

:sob::sob::sob: doe nou niet zo stoer chef klef

Erger me mateloos

1 like

Ik krijg de kriebels van hem.

3 likes

Dit vind ik dan weer een heerlijk kneuterig koppel

Inderdaad! Ik krijg van zijn gedrag flashbacks naar een ex-date en dat bezorgt me echt de kriebels.

1 like

oooooooh mijn god die cƩdric geeft me echt de kriebels, die heeft zeker ergens een cursus gevolgd idd

3 likes