Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Ik vind hem ook moeilijk te peilen. Eerst wil hij pannenkoeken maken en vervolgens gaat hij zitten in de veronderstelling dat zij ze wel even bakt

En die andere man, jezus wat een hork. ‘echt een doos’, naahhh. Arme vrouw

Ja dat dus ook, hij gaf continu haar de leiding in alles. Snap wel dat zij dat probeerde peilen of hij ook wel eens initiatief neemt. En die opmerkingen tussendoor over vrouwen, die ietwat verbitterd klonken (vond ik). Misschien heel onzeker wat betreft daten, dat dat het is.

Pff kan nog steeds niet over die vent uit, alsof hij volle zalen trekt, man man man.

Vond zijn opmerkingen ook wat verbitterd inderdaad, met dat boogschieten bijvoorbeeld. Ik ben er ook nog niet helemaal over uit. Vind het wel een leuke man om te zien haha. Misschien ook nog wat zenuwen

Jaaa die man. De prins op het witte paard, de perfecte man? Nou, in mijn wereld stel ik die wel iets anders voor qua gedrag :joy:

Weet haar naam niet eens meer pfff. Queeeeee dat jij ff gaat stofzuigen, waaaauw.

2 likes

Ik wil gewoon iets naar m’n tv gooien wat een verschrikking

4 likes

TELL HIM WOMAN.

Ik wil d’r echt een hele dikke knuffel geven

5 likes

Wat een man joh echt ik zou zn koffer pakken en dat appartement uit flikkeren

4 likes

Wat een botte hork, echt geen woorden voor. Ook die appjes. Vind het zo verdrietig voor die vrouw, die ik echt best leuk vind. Kansloos figuur zeg die vent, word er helemaal boos van.

6 likes

Fuck maaaaat, hoe kan hij zichzelf nog in de spiegel aankijken. Echt ongehoord deze man

3 likes

Ze zet hem nu wel lekker op zijn plek :sunglasses:

4 likes

Hij vindt dat ie er wel iets leuks van heeft gemaakt :roll_eyes:

4 likes

Volgens mij wordt dit geweldig

Wat is dit voor hipster opa

Ben jij mijn vriend?

Misschien

1 like

Lekker zwoel fluistere “ik heb je zoveel te vertellen ik wil je alles laten zien”

Edit: oh ze is transgender, ik ben benieuwd hoe hij daarop zal reageren

Ik vind die man met het knotje erg overweldigend haha. Ben ook benieuwd hoe de man zal reageren op haar. Lijkt me ook erg spannend voor haar.

1 like

Geweldig die overgang van dat dansen van stel over de top naar stel oersaai :joy:

Lief die man met knot.
Haha met hem is het in ieder geval niet saai joh.

1 like

Jaaa ik vond die man ook zo chill reageren op die vrouw toen ze over haar transitie vertelde.
Hele leuke man wel. Beetje intens, maar moest wel vaak om hem lachen. Jammer dat ze het beiden niet voelden

Pff blij dat dat andere stel ook eindelijk weg is. Het voelde zo krampachtig ongemakkelijk de hele tijd

3 likes

Ja, bij die andere twee denk ik wel dat het iets leuks had kunnen worden, alleen hij was veel te gespannen volgens mij. Vond het uiteindelijk best sneu voor hem.

1 like