Blij dat iedereen walgt van Cedrics gedrag, ik word hier nooit teleurgesteld!
Hoe leuk was dat Legokoppel met hun kerstkransen haha.
Blij dat iedereen walgt van Cedrics gedrag, ik word hier nooit teleurgesteld!
Hoe leuk was dat Legokoppel met hun kerstkransen haha.
Het slaat op zân lichaam
Dat voorstukje voor morgen!!
ik zou me zĂł klemgezet voelen door dat bosje bloemen en die rozenblaadjes en dan die vraag of ze vannacht wel met hem in 1 bed wil slapenâŠ
Ik verlies mijn vertrouwen in de mannelijke helft van deze wereld door dit programma.
Ja dat is echt niet handig van 'm
Terwijl hij het denk ik echt niet verkeerd bedoeld?
Die andere 2 is ook niks, die man denkt dat ie al binnen is en zij zegt alleen maar ja (maar denkt nee)
Ik denk ook niet dat hij het verkeerd bedoelt, maar hoe kun je iemand in een hoek drijven terwijl ze vrij duidelijk aangeeft dat hij een beetje klef doet (in ieder geval non verbaal)
Haha ik zei ook al tegen mijn man: je mag nooit bij mij weg, want ik kan echt niet tegen al die gare hints en dat halve geflikflooi. Dat is leuk als je het ook ziet zitten, maar het is vaak zo opdringerig
Wat is die Cedric toch een walgelijk glad ventje. âDit is echt de leukste date die ik ooit heb gehadâ, kots. Was ook zo blij toen zij tegen haar zus zei dat ze niet ging verlengen, haha.
Ik vind het ook echt gĂȘnant om te zien hoe lomp al die kerels zijn, vooral de oudere mannen zijn echt niet om over naar huis te schrijven.
Neeeee die Lennart met zân armen zo over haar heen. Zo cheesy. Dat dit nog gebeurt tegenwoordig
Wat een verschrikkelijke vent sowieso. Krijg echt nare vibes van hem met zân vastpakken steeds
Grenzen jongen grenzen!
Die bestaan niet in dit programma geloof ik vrouwen moeten zo ongeveer met een prikkeldraadharnas komen.
Oh dit stelletje is cringy en schattig tegelijk. Haar lach is best intens
Ahhhh die arme Niels
Ze deden zo hun best, wat jammer
Zou die Kim ook op het forum zitten? Met haar &other stories lichtblauwe knoopvest???
Haha wat een klef en bef meteen Ze hebben elkaar net ontmoet toch? Heb het einde de vorige keer niet goed gekeken.
Haha ja net 2 woorden uitgewisseld. Deed ik ook wel eens in de kroeg/festival maar dit is anders
Vindt dit stel op een of andere manier heel akward
Ja, ik ben er ook voorstander van hoor, alleen maar leuk. Waarom zou je ingewikkeld gaan doen. Maar in deze setting lijkt het gewoon zo anders
âDat je goed kan luisterenâ. Net 5 minuten met elkaar
Ik word weer helemaal ongemakkelijk van die vent
Zo halloo heey gelijk vol op elkaars bek
Hahaha ze gaan er vol voor ja. Maar goed, ik cringe ook hard bij dat andere stel. Die vent raast maar door en zij alleen âja jaâ. En had hij het nou over iets met een seksfantasie en worstelen? Goede info voor een eerste date. Hij moet zich toch ook schamen als hij dit allemaal terugziet op tvâŠ