Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Uit die oudere vrouw komt ook heel weinig hè. Vraag me dan af of ze het expres zo monteren of dat het echt zo stil is vanaf haar kant

Edit; oh dit eieren koken… hahaha, wat erg

Ff selfie naar mijn moeder :joy:

2 likes

Beide echt weer slecht gekoppeld hoor, heb wel te doen met die Patrick maar ja die vrouw is zo superknap en hij… Ja

Nu ben ik eruit op wie zij lijkt!!! Janine van gtst

2 likes

Jaaa, ik zit al dagen na te denken op wie zij nou lijkt :joy:

Zo dan, het contrast in enthousiasme tussen die twee. Volgens mij heeft hij in zijn hoofd al de koffers gepakt

Edit: ok dat lijkt me wel echt kut. Als ik die vrouw was zou ik nou echt willen zeggen van joe dan ga ik toch!

1 like

Ja ze werd gelijk op haar uiterlijk afgeschreven. Terwijl ik ze best gelijkwaardig vind qua knapheid/verzorgdheid 🤷

Ja, dat zag je al gelijk aan hem hè. Aw, ook dat voorstukje nu voor zometeen. “Euh ik weet het niet” op de vraag wat aantrekkelijk is aan haar

2 likes

ja en hij denkt dat hij een catch is?
come one er komt geen vriendelijk woord uit

4 likes

Maar heeft die vrouw met de kamelenwimpers het niet door? Hij gedraagt zich toch gewoon echt als een botte hork

2 likes

In het introductiefilmpje zeggen dat je de perfecte man bent voorspelt nooit veel goeds :zipper_mouth_face:

@Alchemy Zo gek dat zij gewoon haar best blijft doen om het gezellig te maken? Ik was er meteen klaar mee geweest geloof ik.

2 likes

Ahw ik vond 't wel een beetje zielig voor die vrouw. Volgensmij blijft ze wel een beetje hoop houden. Ze doet iig heel erg haar best om er wat leuks van te maken.

2 likes

Waar trekken ze al die schijt chagrijnige boomer mannen de laatste weken vandaan? Mijn hemel wat een verschrikking.

7 likes

Wat een HORK xxl

4 likes

Ik kan het echt bijna niet aanzien. Hij kijkt haar niet eens aan?? Echt alsof ze uitschot is.

5 likes

Waaaat hoe zegt zij nog dat zij hem leuk vindt :woozy_face:

3 likes

En die meid is afgeknapt op die kale omdat hij van simpel eten houdt ofwat?

Naaaah, beetje een naar gevoel overgehouden aan deze aflevering. Inderdaad wat een hork, bah bah. Ik vind het een soort van knap dat zij het heeft volgehouden om daar 24u fysiek te blijven.
En ik weet ook niet zo goed wat ik van die andere jongen vind, ik kan hem niet zo goed peilen. Maar daar loopt zij ook een beetje tegen aan, geloof ik.
Hmmm. Wat jullie?

1 like

Ah heb echt medelijden met die vrouw. Ze houdt zich staande maar 't kost haar wel moeite. Ze verdiend op basis van 't gedrag van die hork dat weekendje weg voor zichzelf alleen :muscle:t2:

2 likes

Nou aan 't vooruitblik te zien zet ze 'm wel ff op zijn plek
Dat ie z’n rozenblaadjes en hartjesdoosjes in z’n reet kan steken!!!

3 likes