Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Die vrouw is wel heerlijk hoor, no fucks were given.

2 likes

Ja ben blij dat zij er wel om kan lachen en ook ziet hoe belachelijk hij zich gedraagt. Moet je voorstellen dat je echt in een relatie met zo’n vent zitđŸ˜±

2 likes

Ja maar echt. Hij laat echt direct zijn ware aard zien en vind zijn eigen gedrag ook nog vokstrekt normaal. Nou, alle alarmbellen gaan bij mij af hahaha. Wat een nare man.
Top dat ze nu zegt dat ze hem een lekkere, botte man vindt.

1 like

Groetjessss!

1 like

Ja en dat hij dat herfststukje in zijn reet kan steken :joy::metal:t2:

6 likes

Hahahaha ja heerlijk. Volgens mij voelde dat voor haar echt heerlijk om dat te zeggen :joy:

2 likes

Ja, wat een heerlijke afsluiter! Als het mijn moeder was geweest, was ik retetrots :sunglasses:

3 likes

Ik vind die jonge jongen een beetje eng? Zo drammerig. Vind dat ze knap haar grenzen heeft aangegeven. Bij mij gingen er veel alarmbellen af iig :sweat_smile:

Ik vind hem ook drammerig inderdaad. Ook die complimentjes en net wat te lange ongemakkelijke ‘knuffeltjes’. 3 keer benoemen dat ze een ‘lekker kontje heeft’, ‘dat er wel wat groeit’ ‘dat hij wel liefdes kriebeltjes heeft’, ik zou er zelf ook heel naar van worden.

2 likes

Ik heb alleen maar gelachen deze aflevering :joy::joy::joy: Heerlijk!

‘Wat heb jij te vertellen dan’ omgggggggggg

Echt een topactie van Anne bij het afscheid, heb een klein applausje vanaf de bank gegeven haha! Maar die man kan toch niet echt zijn?!

Zou die man niet gewoon dementerend zijn?

Het is bijna te hopen

— en nee natuurlijk hoop ik dat niet voor die man en zijn omgeving —

Maar wil eigenlijk niet geloven dat je een vrouw zo behandelt tijdens een date :joy:

Oh daar heb ik nog helemaal niet over nagedacht, zou zomaar kunnen. In dat geval zou ik wel van de omgeving verwachten de productie hierover te informeren.

Ik had echt het gevoel dat die man een acteur was. Ik las laatst ook ergens dat lang leve de liefde af en toe acteurs ingehuurd heeft, zelfs om familie van een deelnemer te spelen (??) Vond dat zo gek, maar ze vielen door de mand doordat er voor iemand een familielid langskwam en diezelfde persoon een paar afleveringen later ook langskwam als familielid van iemand anders. En die man van gister vond ik gewoon zo overdreven, het leek ook alsof hij de hele tijd een reactie bij haar wilde uitlokken. Met die vis en in de ochtend zeuren over dat zij niks had meegenomen

Maar misschien is hij ook geen acteur, ik weet het natuurlijk niet zeker haha.

Oh echt? Het zou me op zich niets verbazen, maar toch hoop ik dat het niet zo is. Weet je nog waar je dat las?

Oké, nieuwe aflevering, twee nieuwe stellen. Ben benieuwd

Lekker Studio Sport kijken om elkaar te leren kennen.

Pfff, hoe verzin je het😂 ik zou er trouwens voor tekenen om er zo uit te zien op m’n 71e

1 like

Ja dit denk ik dus ook vaak, waar las je dat?