Ook net de aflevering gezien. Het was pijnlijk ongemakkelijk om te te zienš die vieze Friese gladjanus, ik zou echt wegrennen. Idem als ik met die meid uit het andere huis zou zitten, wat een diva
Die met die krullen is echt verschrikkelijk zit met open mond te kijken ik had gezegd ruim die lepel en zooi ff lekker zelf op
Of ze even een paar blokjes kaas voor hem wil snijden. Deze man! Mān bek valt open van verbazing telkensš wat een vent
Dit kan toch niet echt zijn??
Wat een rare man
Hahahah en dat hij nog een soort van geĆÆrriteerd wordt ook
Ik had de tv even gepauzeerd, maar ben nu bij het lekkerbekjes stuk. DEZE MAN. Ik word al gek vanaf de bank van zān gezeur over alles, hoe moet die vrouw zich wel niet voelen. Lekker strijden over eten
Het wordt alleen maar erger
OMG JA. Ik ben nu bij de kaas. Wat erg, geen woorden hiervoor. Wat een vreemde man is dit zeg
En dan zeuren dat zij op haar mobiel zit terwijl hij een hele voetbalwedstrijd gaat kijken!? š¤· Echt bizar.
Ik ga stuk om dat oudere stel mooi dat zij zich totaal niet gek laat maken.
Die opmerking van die Friese guy dat zijn worst niet krimpt maar groter wordt arme vrouw, het wordt alleen maar ongemakkelijker hij snapt er helemaal niks van
Deze vent. Had een bonk kaas naar zijn hoofd gegooid.
Die man! 2 minuten en ik kan al niet meer.
āBuitenspel, maar dat is vast een moeilijk begrip voor jeā (iets in die trant)
En die vieze fries die haar kont aan het becomplimenteren is terwijl ze haar haren fƶhnt, bluh
En maar zeggen dat ie niet doof is. Alles 10 keer herhalen.
Een gekreukelde krant. W t f
En wow. Die andere vent lijkt net een zielige kleuter. Pffffffff
WAT een lul! Beter had hij in de spiegel gekeken.
En dit gesprek gaat ook al lekker
Ja mimimimimi ik krijg niet wat ik wil en ik heb zo mān best gedaan
Als ze niet wil kussen dan moet ze dat toch vooral niet doen, of wat?!
Woooow pardon. Die opmerking over de gekreukelde krant kan echt niet.
Vind de Friese jongen ook zo bijzonder. Word een beetje naar van zijn opmerkingen af en toe
Edit: wat een lul die man zeg.