Lang leve de liefde (TV) (Deel 1)

Ook net de aflevering gezien. Het was pijnlijk ongemakkelijk om te te zienšŸ˜‚ die vieze Friese gladjanus, ik zou echt wegrennen. Idem als ik met die meid uit het andere huis zou zitten, wat een diva

1 like

Die met die krullen is echt verschrikkelijk zit met open mond te kijken ik had gezegd ruim die lepel en zooi ff lekker zelf op

2 likes

Of ze even een paar blokjes kaas voor hem wil snijden. Deze man! Mā€™n bek valt open van verbazing telkensšŸ˜‚ wat een vent

8 likes

Dit kan toch niet echt zijn??

Wat een rare man

Hahahah en dat hij nog een soort van geĆÆrriteerd wordt ook :joy:

2 likes

Ik had de tv even gepauzeerd, maar ben nu bij het lekkerbekjes stuk. DEZE MAN. Ik word al gek vanaf de bank van zā€™n gezeur over alles, hoe moet die vrouw zich wel niet voelen. Lekker strijden over eten

6 likes

Het wordt alleen maar erger

1 like

OMG JA. Ik ben nu bij de kaas. Wat erg, geen woorden hiervoor. Wat een vreemde man is dit zeg

6 likes

En dan zeuren dat zij op haar mobiel zit terwijl hij een hele voetbalwedstrijd gaat kijken!? šŸ¤· Echt bizar.

1 like

Ik ga stuk om dat oudere stel :joy::joy: mooi dat zij zich totaal niet gek laat maken.
Die opmerking van die Friese guy dat zijn worst niet krimpt maar groter wordt :roll_eyes: arme vrouw, het wordt alleen maar ongemakkelijker :grimacing: hij snapt er helemaal niks van

3 likes

Deze vent. Had een bonk kaas naar zijn hoofd gegooid.

4 likes

Die man! 2 minuten en ik kan al niet meer.

2 likes

ā€œBuitenspel, maar dat is vast een moeilijk begrip voor jeā€ :face_with_raised_eyebrow: (iets in die trant)

En die vieze fries die haar kont aan het becomplimenteren is terwijl ze haar haren fƶhnt, bluh

3 likes

En maar zeggen dat ie niet doof is. Alles 10 keer herhalen.

1 like

Een gekreukelde krant. W t f

En wow. Die andere vent lijkt net een zielige kleuter. Pffffffff

2 likes

WAT een lul! Beter had hij in de spiegel gekeken.

En dit gesprek gaat ook al lekker :joy:

2 likes

Ja mimimimimi ik krijg niet wat ik wil en ik heb zo mā€™n best gedaan

3 likes

Als ze niet wil kussen dan moet ze dat toch vooral niet doen, of wat?!

2 likes

Woooow pardon. Die opmerking over de gekreukelde krant kan echt niet.

Vind de Friese jongen ook zo bijzonder. Word een beetje naar van zijn opmerkingen af en toe

Edit: wat een lul die man zeg.

4 likes