Laat hier je bureaublad zien (telefoon/pc)

Helaas niet :sob:

1 like

Haha zag deze net voorbij komen. Ik had mijn telefoon ook helemaal veranderd nadat iOS14 erop stond maar man ik kan niks meer vinden, snel weer terug naar normaal

15 likes

image
Mijn achtergrond sinds jaar en dag…

20 likes

Ah jammer!

8 likes

Zo te zien is het gelukt. Leuk gedaan!

Thanks! Het was even puzzelen, maar toen het eenmaal lukte was het zo gedaan.

2 likes

eigen foto hihi

22 likes

Ik weet niet maar ik moet steeds een beetje lachen als ik dat widgetsmith zie staan haha
Alsof iemand het zo fluistert als Tamaris

12 likes

Off-topic, maar ik ben heel benieuwd waar je deze foto hebt gemaakt :grinning:

1 like

Faeröer! Gasadalur

2 likes

Ik erger me er dood aan en lees het inderdaad ook zo haha. Ik hoop dat er snel een update komt met dat de tekst weg kan.

1 like

Al m’n dromen zijn uitgekomen met deze iOS update :heart_eyes:

15 likes

Zijn wij zure kantoortrutten

1 like

Nieuwe telefoon, dus nieuwe achtergrond

8 likes

Omg dit is fantastisch

1 like

Maar als je custom app iconen instelt dan opent dus Opdrachten altijd eerst even voor de app zelf opent? Is dat niet irritant?

Ik weet dat hier een oplossing voor is. Dan pas je iets aan bij de transitie. Ik gebruik het zelf niet, maar dit is de uitleg:

Step 7: To help with the awkward Shortcuts intermediary transition that occurs when opening apps with the newly created app icons, you may want to go to Settings → Accessibility → Motion, and enable the Reduce Motion toggle. This will provide a smoother transition when launching apps.

Ik vind het vooral irritant dat je de shortcuts aan specifieke opdrachten moet koppelen, waardoor ik er weer mee gestopt ben. Ik kon bijvoorbeeld via het ingestelde icoon voor mijn telefoonlijst van daaruit niet naar mijn favorieten. Ligt dit aan mij en doe ik iets verkeerd of is dit inderdaad een groot nadeel aan de shortcuts?

Ja, je moet als je een shortcut aanmaakt in de zoekbalk voor acties ‘open app’ intikken en dan kan je gewoon elke app openen die je wil