Laat hier je bureaublad zien (telefoon/pc)

Welke thema/icon pack is dit?

Het is van Android/Samsung Galaxy themes.
Als je zoekt op [IMOB] Girl moet je hem kunnen vinden in de themestore denk ik.

1 like

Ik word hier blijer van dan de bedoeling is. Zo fijn dat het eindelijk kan op iPhone. :pleading_face:

9 likes

Ik vind dit heel mooi, maar snap echt niks van die app.

1 like

Yes, gevonden :slight_smile:

1 like

Wat lukt er niet? :blush: Ik heb dit YouTube filmpje gekeken, dan kom je een heel eind denk ik: https://youtu.be/izvcjaLl6BE

Ik denk vooral mijn gebrek aan geduld. :sweat_smile:

Dank voor het linkje. Hopelijk maakt dat het wat makkelijker.

1 like

Ik word hier echt veel te blij van hahah

11 likes

Heb je toevallig een linkje van jouw achtergrond? Of kan je hem hier posten?

Weet je nog waar je dat plaatje voor Fitbit vandaan hebt? Ik heb daar geen goed plaatje voor en vind deze echt leuk. Sowieso heel mooi allemaal!

Die van jou ook super mooi @Honey

Dankjewel!

Hier het icoontje plus Ă©Ă©n extra want die vond ik ook erg leuk 😅

1 like

Oké, de widgets toevoegen lukt nu. Maar die shortcuts toevoegen niet. Het filmpje kan ik hier niet bijhouden (ouwe trol hier).

En hoe komen jullie aan al die mooie foto’s? Is daar een geheime database voor of moet ik gewoon goed googelen?

Nou ik heb het toch alweer veranderd. Heb intussen zelfs alle icoontjes licht blauw gehad
 vond dat toch niet mooi dus nu alles weer roze. Ook de achtergronden veranderd, foto’s veranderd en toch al mn vertrouwende mapjes even weg gedaan om te proberen of ik die bibliotheek ga gebruiken. Super handig dat je die pagina nu gewoon weg kan stoppen zeg maar en weer “aan” kan zetten als ik hem mis.

3 foto’s

2 likes

@Guchi legt het hier stap voor stap uit. De app ‘shortcuts’ heet in het NL ‘opdrachten’. Die moet je misschien even downloaden in de AppStore.

De icoontjes heb ik gewoon van Pinterest. Ik heb verschillende zoekwoorden geprobeerd maar kreeg vooral veel leuke door te zoeken op Instagram highlights covers.

2 likes

Twijfel nog of ik de icoontjes ook wil veranderen, maar ben bang dat ik zo veel moet zoeken naar alles dan.

1 like

Dank! Ik voel me zo’n digibeet nu. Ik ga even rommelen.

Edit: Het is gelukt!

4 likes

Is dit de nieuwe IOS? 14 toch?

Ja!

1 like

Zodat ik altijd kan dromen over m’n toekomstige reis naar Japan

6 likes

Kan de naam Widgetsmith onder de widgets ook aangepast of weggehaald worden?