Welke thema/icon pack is dit?
Het is van Android/Samsung Galaxy themes.
Als je zoekt op [IMOB] Girl moet je hem kunnen vinden in de themestore denk ik.
Ik vind dit heel mooi, maar snap echt niks van die app.
Yes, gevonden
Wat lukt er niet? Ik heb dit YouTube filmpje gekeken, dan kom je een heel eind denk ik: https://youtu.be/izvcjaLl6BE
Ik denk vooral mijn gebrek aan geduld.
Dank voor het linkje. Hopelijk maakt dat het wat makkelijker.
Heb je toevallig een linkje van jouw achtergrond? Of kan je hem hier posten?
Weet je nog waar je dat plaatje voor Fitbit vandaan hebt? Ik heb daar geen goed plaatje voor en vind deze echt leuk. Sowieso heel mooi allemaal!
Die van jou ook super mooi @Honey
Oké, de widgets toevoegen lukt nu. Maar die shortcuts toevoegen niet. Het filmpje kan ik hier niet bijhouden (ouwe trol hier).
En hoe komen jullie aan al die mooie fotoâs? Is daar een geheime database voor of moet ik gewoon goed googelen?
Nou ik heb het toch alweer veranderd. Heb intussen zelfs alle icoontjes licht blauw gehad⊠vond dat toch niet mooi dus nu alles weer roze. Ook de achtergronden veranderd, fotoâs veranderd en toch al mn vertrouwende mapjes even weg gedaan om te proberen of ik die bibliotheek ga gebruiken. Super handig dat je die pagina nu gewoon weg kan stoppen zeg maar en weer âaanâ kan zetten als ik hem mis.
@Guchi legt het hier stap voor stap uit. De app âshortcutsâ heet in het NL âopdrachtenâ. Die moet je misschien even downloaden in de AppStore.
De icoontjes heb ik gewoon van Pinterest. Ik heb verschillende zoekwoorden geprobeerd maar kreeg vooral veel leuke door te zoeken op Instagram highlights covers.
Twijfel nog of ik de icoontjes ook wil veranderen, maar ben bang dat ik zo veel moet zoeken naar alles dan.
Is dit de nieuwe IOS? 14 toch?
Ja!
Kan de naam Widgetsmith onder de widgets ook aangepast of weggehaald worden?