Ja, voor whatsapp werkt dit wel. Maar de specifieke dingen van Apple zelf dus niet (Telefoon, contacten, iMessage), omdat dit natuurlijk officieel geen apps zijn.
Bij mij werkt dit gewoon voor alles, dus misschien toch even checken dan
Mmmh ja had ik geprobeerd maar dan zie je alsnog Opdrachten voorbij flitsen en beweegt bijvoorbeeld het wisselen tussen apps ook heel kut (of eigenlijk niet).
Nou ja, ik heb nu met die Widgetsmith app wel wat mooie dingen ingesteld maar de appicoontjes veranderen vind ik echt niet chill dus die laat ik zo, ook prima.
Hm… ik krijg die er niet tussen gek genoeg. Nou ja, later nog maar eens puzzelen dan.
Even lopen puzzelen met die nieuwe indeling, maar vind vooral de klok en de agenda zo groot heel fijn!
Mocht iemand z’n iPad achtergrond willen delen Ik kijk sinds kort van die aesthetic iPad setup filmpjes en ben echt verslaafd! (Heb zelfs daardoor een iPad gekocht )
Hahaha thanks ik moest er iig om lachen
Hoe zien die mooie dingen er uit? Heb je een voorbeeldje?
Het is echt een soort community met (veelal) Koreaanse meiden die dan gaan laten zien hoe ze hun iPad inrichten. Het klinkt heel suf maar ik heb inmiddels avonden vol bewondering zitten kijken!
Is dit een eigen foto?
Nee hoezo?
Vroeg ik me gewoon af! En zag rechts ook van die typische stationary staan in zo’n soort transparante box met lades en was benieuwd waar die dan was besteld
Ik heb ook zo’n organizer van Muji! Wel en tijdje geleden gekocht al, maar volgens mij verkopen ze die altijd!
Ik heb ook eindelijk de update gedaan, en mn hele mobiel gereset. Hoe heb je dat gedaan met de foto’s van je familie en als je daar op klikt dat ie dan meteen belt naar diegene?
Ook via opdrachten. Nieuwe taak maken > ‘Bel …’ dus degene kiezen die gebeld moet worden > ‘zet op begin scherm’ > daar het plaatje veranderen in een foto die je wil en eventueel een naam geven > opslaan.
Dankjewel!!