Wow, helemaal niet gezien. Wel irritant dat je die niet zelf kan indelen
Maar ga het wel even proberen zo!
Wow, helemaal niet gezien. Wel irritant dat je die niet zelf kan indelen
Maar ga het wel even proberen zo!
Ja klopt⊠Dat vind ik ook wel een nadeel, maar het went ook wel. Ik vind het namelijk wel fijner dan al die kleine mapjes die je moet openen om ergens te komen, in de bib kun je er gelijk op klikken.
Als het goed is kan je gewoon ingedrukt houden en slepen zoals normaal?
Maar ik ga het denk ik niet lang zo houden. Ik denk dat ik de oorspronkelijke icoontjes toch fijner vind
@Rozecoupeschaar en @Guchi waar in de app-store vind ik zoân app om de icoontjes enzo een andere kleur en thema te maken? Ziet er wel tof uit!
Ik heb het niet via een app gedaan, maar via de link https://www.iconsdb.com/.
Je kan ook een eigen kleur kiezen, maar daarvan moet je eerst de kleurcode opzoeken. Dat heb ik gedaan via https://imagecolorpicker.com/en/.
Dank je wel!
@Guchi Oh nog best ingewikkeld. De kleurcodering heb ik bepaald en geplakt in die andere website. Dan zie ik een heleboel paginaâs met incoontjes. Wat moet ik nu doen om het in te stellen?
Zo ziet het er dan uit. Maar ik heb zoveel apps dat ik toch niet kan onthouden waar apps staan die ik niet vaak gebruik, dus dan typ ik de appnaam in bij zoeken. Op mn voorpagina heb ik echt alleen dit
Ik probeer het zo duidelijk mogelijk in stapjes uit te leggen (mijn telefoon is ingesteld op Engels, dus alles hieronder tussen aanhalingstekens is Engels):
Het aangepaste icoon staat op je homescreen!
@Luzarl zal ik doen!
Guchi wat lief dat je zo de moeite neemt het helemaal uit te leggen Ga het later even proberen. Dank je wel!
Ik heb het zo gedaan:
Als je zoân aangepast icoontje maakt voor je apps duurt het dan ook langer voor het opstart (of komt er zoân tussenschermpje heel even)? Dat was vroeger wel zo toen dat net helemaal hip was om je app icoontjes te veranderen. Vond dat toen heel irritant haha
Ik krijg gewoon halve paniek als ik die drukke achtergronden met al die apps zie
Ja, er komt wel heel even kort een tussenschermpje (Shortcuts/Opdrachten). Dat is wel een nadeel. Een ander nadeel is dat je het rode meldingbolletje niet meer hebt als je bijv. een WhatsApp-bericht hebt ontvangen.
Ah thanks dan weet ik dat ik me hier niet weer aan ga wagen. Dat was vroeger twee dagen leuk en vernieuwend en daarna alleen nog maar mega irritant.
Ik hoop dat ze dit met de volgende update hebben gefixt (maar denk het niet)
Ik heb nu ook niks meer op de tweede pagina heel benieuwd of dit fijn werkt.