Kijkt iemand nog na vorig jaar? Ik vond het vorig helemaal niet zooo geweldig. Maar toch kijk ik nu weer.
Nog meer die de eerste aflevering gekeken hebben?
Kijkt iemand nog na vorig jaar? Ik vond het vorig helemaal niet zooo geweldig. Maar toch kijk ik nu weer.
Nog meer die de eerste aflevering gekeken hebben?
Ja wij kijken ook weer. Ik vind het tijdstip wel een stuk fijner nu. Kreeg alleen heel erg WIDM vibes bij de hotelkamer en tv.
Ja echt hè. Ik zit nu een beetje op Kaj (Kai?/Kay?)
Ik vond Viggo verdacht.
Oh shit ik zit nog halverwege aflevering 1! Haha. Het wordt uitgezonden op mijn oma bedtijd namelijk
Oooh sorry!! Ik dacht dat je hem al gezien had. Oké even kijken hoe ik dit kan fixen voor eventueel een ander dit ziet.
Heb het maar even weggehaald.
Ik heb ook gekeken. Ik vind het wel heel erg op WIDM lijken ook met die app dat je een verdachte kan aangeven. Vind maandagavond wel veel beter dan zaterdagavond. Ik hoop dat Kaj en Loretta er lang in blijven. Viggo vind ik heel erg stom.
Ik vind het echt super leuk dat Fred Teeven meedoet!
Ik kijk het ook en ik vind het leuk dat Birgit mee doet.
Sowieso ken ik hier meer mensen van dan bij Expeditie Robinson!
Ik heb het maandag voor het eerst gezien, viel het eerste seizoen tegen ja? Tot nu toe lijkt het inderdaad enorm WIDM achtig maar wil wel nog even blijven kijken voor ik daadwerkelijk kan zeggen of ik het leuk vind. Vind de scènes tussendoor en het live acteren zeg maar wel geinig
Ik heb wel hoop dat ze geleerd hebben van het 1e seizoen.
Het is nog maar de eerste aflevering dus het is echt nog gokken wie de kroongetuige is, maar ik heb in de app m’n punten op Kaj gezet.
Even in een spoiler, mijn reden,omdat het een mini beetje verklapt over de aflevering
Omdat die oorbel in dat koffiebekertje zat en Kaj er zowat met zn neus in zat, maar hij ‘zag’ hem niet.
Ja exact dit vond ik ook!
En hij legde dat bekertje zo scheef weg, zodat het iig eruit zag dat hij er al in had gekeken en zodat je die oorbel minder goed ziet omdat het laagje koffie dan hoger is
Ik wist helemaaal niet dat er een tweede seizoen was, snel dan maar de eerste aflevering herbekijken. Ben benieuwd!
Yess ik wilde dit topic net gaan aanmaken. Beetje slecht, maar ik moet toch wat kijken tot het nieuwe Molseizoen begint.
Heb het ook teruggekeken omdat ik de uitzending te laat vind Jammer dat niet alle deelnemers zich even goed hebben voorgesteld. Mijn eerste ingeving is dat die oudere man met bril soms een beetje gespeeld overkwam als hij dingen zei, maar verder heb ik nog geen idee.
Ik heb het net teruggekeken. Ik vind die vooruitblik over Fred Teeven voor de volgende aflevering echt hilarisch. Fred met zijn snelle planga en dunglish: ‘aidentietie aidentietie’ . Ik heb verder nog geen idee wie het zou kunnen zijn. Maar vorig jaar was het wel heel obvious dat Esmee het was.
Net de tweede aflevering gezien, en deze gedachte kwam in me op over de eerste opdracht: De eerste twee gekke gebeurtenissen, het stelletje in bed en de ontploffende auto, waren echt niet te missen. Maar Bram hadden ze makkelijk over het hoofd kunnen zien. Wat als niemand hem was opgevallen? Dan hadden ze ook dat doosje niet teruggevonden. Is het waarschijnlijker dat de Kroongetuige in de derde auto zat zodat dit niet mis kon gaan?
Ik vond de opdrachten vorig jaar ook veeeeeel te moeilijk! In mijn herinnering waren ze maar bij heel weinig opdrachten geslaagd.
Jammer dat er in dit topic nog niet veel besproken wordt.
Vind de afleveringen echt veel beter dan vorig jaar in ieder geval! Leukere / spannendere spellen.
Vind het daardoor ook meer lijken op wie is de mol.
Ik moet m vandaag nog terugkijken! Het komt tijdens mijn oma bedtijd