Kroongetuige

Vond afgelopen aflevering echt leuk! Ze hadden ook beide opdrachten gehaald misschien daarom. Vond Fred wel verdacht dit keer, volgens mij had hij die telefoon gegrepen toen hij z’n blinddoek om had omdat hij hem later ‘opeens’ vond. Hij zit ook elke keer veel op de voorgrond met opdrachten…

Wist trouwens ook niet dat Vivienne zwanger is haha viel gisteren pas op

Wie speelt ook in de app? Bij deze opdracht dat je het woord moet raden, kan ik dus niet scrollen ik zie altijd alleen de eerste foto! Of ik doe iets niet goed.

Ik kan daar naar rechts swipen en dan krijg je een tekstvakje waar je het antwoord in kan vullen. Of bedoel je dat met scrollen? :sweat_smile:

Volgens mij kon je vorig jaar naar beneden scrollen om meer foto’s te zien. Nu kan ik alleen naar dat tekstvakje swipen hahaha

Vorige week was er eenzelfde soort vraag waarbij er meerdere foto’s waren, geloof ik. Maar deze week was alleen het antwoord op deze foto voldoende toch?

Hmmm vreemd, denk dat het dan misschien aan mn telefoon ligt, vorige week kon ik ook maar één foto zien. Ik kan daardoor steeds het woord niet invullen, omdat ik maar wat moet gokken met alleen die eerste foto :joy:

Ik vind hem dit jaar ook leuker! Ben vorig jaar gestopt na aflevering 5 uit verveling maar nu baalde ik dat videoland nog niet heel seizoen 2 er op heeft staan want zit dr helemaal in! Vond Fred ook erg verdacht in de laatste aflevering met die ‘mute’ stand op de telefoon en de manier waarop hij Birgit afblafte. Maar ergens ook weer to obvious als hij het is, het ligt er wat teveel bovenop ofzo.

En huilen dat Viggo weg is, ik vind dat zo’n mooie man (maar dat is niet erg ten zaken doende misschien😉)

Ik vind het ook veel beter dan vorig jaar! Veel leukere opdrachten. Ik denk zelf dat Vivienne de kroongetuige is. Ze wist dat ze wat over het hoofd gezien hadden, en hadden moeten bladeren in het gastenboek. Ook denk ik dat zij de telefoon verstopt heeft, zij wilde snel de ruimte verlaten en verder gaan met het spel. Vond Fred juist minder verdacht door het blijven zoeken naar een telefoon.

Hmm… ik verdacht Kluun, maar ja.

Wel grappig dat een personage van vorig jaar nu weer opduikt, leuk gedaan!

Zou ik even in spoilers zetten, niet iedereen kijkt vooruit!

Vooruit? Was de aflevering van gister. Ik kijk ook niet vooruit.

Oh haha sorry ik kijk online (woon niet in NL) dus ik dacht dat je via videoland een week voorliep haha!

Nope, heb geen videoland :stuck_out_tongue: maar ik schrok wel ff, gek genoeg.

Ik vond deze laatste aflevering wel leuk. Jij?
Alleen lijken ze niet veel letters te verzamelen.

ja ik vond het ook echt een leuke aflevering, maar ik zat ook op Kluun dus ben nu even in de war, haha! Ga nu wel ook steeds meer Bo verdenken, maar de regie lijkt ook die kant op te sturen dus dan is het vaak niet zo :wink: (net als ze deze aflevering eigenlijk deden met Kluun).

Zou het dan toch misschien Fred of Loretta zijn? Ik denk dat Loretta gewoon een beetje traag is dus dan wordt het Fred. Bridget verdenk ik echt totaal niet.

Ik zat al voor deze aflevering op Kluun, dus ja toen de regie zo deze kant op ging dacht ik al uhoh… Ben nu ook even zoekende, maar afgaand op wat jij zegt zou ik op Bridget gaan, lol.
(als in, omdat het de laatste is die je verdenkt)

Ze was wel steeds bij de kant waar de opdrachten misgingen…

1 like

Mijn kroongetuige is Birgit! Ze lijkt telkens zo goed d’r best te doen, maar dan kiest ze toch (heel toevallig!!) voor net het verkeerde. Net als in de vorige aflevering, Fred zegt dat hij in een ‘huisje’ zit. Zij gaat staan roepen bij een caravan en de hijskraan op voor een groot gebouw. Ook bij het eerste het beste huisje wil zij stoppen met de auto om erheen te rennen…
Misschien een beetje een tunnelvisie haha, maargoed ik ben benieuwd…

1 like

Ja, en ze zat ook in het team die de oplossing met de drankjes niet bedacht…
Kan me eerdere opdrachten niet zo goed herinneren, (behalve die bij de kapper en die ging ook mis!) maar wie weet. En het is natuurlijk wel een actrice.

Ik ga stuk om die tekening van Fred😂

Ja, die was … heel nuttig :stuck_out_tongue:

Ik twijfel beetje over Bo en Bridget. Ik dacht Bridget, bij de 2e opdracht gaf ze ook het verkeerde symbool door. Maar bij de 1e opdracht zat Bo meer op een sleutelpositie… en zij ging wel meteen mee met dat verkeerde symbool en was niet te verstaan. hmmm

Hmm en wat hadden die Johanna en die hele vergiftiging van Gatsby er nu mee te maken?