Kpop & Kdrama

Wel het een en ander over I-Land gelezen, maar heb het zelf niet gevolgd en nog niet geluisterd. Wist niet dat ze al hun debuut gemaakt hadden!

Is echt een aanrader! Jaa, hebben ze heel snel gedaan. Ze hebben volgens mij heel hard gewerkt aan hun debut (ook echt in korte tijd).

1 like

Ik heb al vrij veel kpop survival shows gekeken maar ik ben bij I-land bij de eerste of tweede aflevering blijven hangen. Ik ben heel erg fan (geweest) van de groepen die uit Produce 101 zijn voortgekomen dus na je post denk ik dat ik toch nog eens probeer verder te kijken als ik tijd heb!
‘hitman’ Bang, die in de jury zat is idd de oprichter van Bighit en BTS en heeft hen eigenlijk naar hun succes geholpen :blush:

1 like

Ah hij dus! Hij heeft echt oog voor talent.

Jaa, echt verder kijken. De eerste twee episodes waren heel onwennig, soms zelfs cringy. Ik werd er ook super gespannen van, haha. Nog nooit eerder meegemaakt bij een survival show.

Maar sowieso vanaf eps 4 zal je zien dat het echt een goeie show is! Op een gegeven gun je het ook echt iedereen omdat ze allemaal zo hard hun best doen en elkaar helpen + leuke liedjes en choreo. Ik had na de show trouwens last van “ontwenningverschijnselen”. Ik mistte echt de show, haha.

1 like

Ik ben wel bang dat BigHit uiteindelijk als Cube gaat eindigen. Die werd toen ook als nieuw lid van de Big3 genoemd. Yikes!

Wat bedoel je precies? Doen de kpop groepen van Cube het niet goed? Als je zin hebt om uit te leggen hoor, hoeft niet per se.

Sorry, ik ben echt een rookie als het gaat om kpop. Weet er niks van.

Jaaa ik ben echt zo invested ook haha! Heb het allemaal gezien en ze ook gevolgd na het programma. Zat maandag klaar om 10.00 voor hun debut show haha. Vond het zo onwijs goed, super leuke liedjes ook. Ben meteen fan. :grin: Love de vampier thema ook. Vind de hele BTS universe ook zo goed bedacht. Zeer benieuwd naar hoe ze het verder gaan doen

1 like

Cube deed het rond 2011 en 2012 een tijdje heel goed met B2ST, G.NA, APink en 4Minute. Dat was toen het met JYPE en de Wonder Girls wat minder ging.
Maar toen veranderde er veel bij het management (volgens mij door ziekte bij de CEO) en raakten ze veel invloed weer kwijt. ACube werd zelfstandig, B2ST ging weg, 4Minute stopte opeens en CLC had geen goed concept

1 like

Haha leuk! Dan kunnen we hier onze ei kwijt over hun.

Ja he, ik vind hun liedjes ook echt goed. Ik ben ook meteen fan

Ah nice dat je hun optredens live hebt gezien! Ik kon het helaas niet live zien :’(

Weet jij toevallig wanneer hun full album uitkomt of is daar nog niks van bekend?

Thanks voor je uitleg.

Hopelijk gebeurt dat niet! Maar lijkt me niet toch? Aangezien BTS nu wereldwijd bekend is geworden. Of is dat een naieve gedachte?

Die is al uit! Is vaak ook op de dag dat de mv uitkomt :grin: Border: Day One heet ie
Ik zit werkloos thuis dus heb alle tijd voor zulke dingen haha

Ow ik dacht dat het hun mini album (ep) was ipv full album!

Fijn dat er iig genoeg content is om je tijd mee te vullen :blush:

Het is helaas wel vaker voorgekomen, maar de kans is bij BigHit nu wel iets kleiner dan bij Cube Entertainment, Chrome Entertainment en(vroeger) DSP.
Het was toen heel goed geweest dat BTS zoveel op socials zaten en dus heel bekend zijn geworden.

Ah zo.

Gelukkig dat de kans nu kleiner is bij BigHit. Zou ik echt zielig vinden voor Enhypen (En-). Maar goed, sowieso altijd sneu als het een company + kpop groepen overkomt

Edit: heb de naam van de groep even aangepast aangezien het vaker wordt geschreven als Enhypen (zijn ze meer vindbaar mee zag ik net op YT) dan En-

1 like

Ik denk dat En- zich nu geen zorgen hoeven te maken. Behalve dat er veel ogen op hun gericht zijn, maar ze zijn voor een reden gekozen!

1 like

Hope so.
Jaa, true!

Ik dacht even dat er iets heftigs in kpop land was gebeurd :’) . Ineens 29 ongelezen berichten, haha!

Heftiger dan 2019 gaat het niet worden :joy:

Omg ik wil deze outfit :heart:

1 like

Haseul! :sob::heart:

1 like