Kpop & Kdrama

Hebben mensen de blackpink docu gezien. Ik wou hem zelf niet kijken (ook omdat ik niet echt blackpink luister) omdat ik het gevoel heb dat het veel weg gaat laten. Tenminste kpop labels willen alleen dat je het goede ziet, beetje propaganda maar na 11 jaar kpop ben ik een beetje klaar met die leugens.
Idk heb altijs het gevoel dat ze blackpink weinig vrijheid geven en echt aan het lijntje houden

Als je YGE drama verwacht, dan gaat deze tegenvallen.

1 like

Vond het echt een nietszeggende docu :sweat_smile: dat die training periode zwaar is dat weet iedereen wel. Zat niks nieuws in maar over zo’n groep kan je ook vrij weinig zeggen want wat doen ze nou eigenlijk… zijn wel andere groepen die interessanter zijn

2 likes

Ja ik herinner me een docu van vroeger, denk 9muses. Die was best revealing toen, liet wel echt zien hoe hard de kpop wereld is

1 like

Ja die was echt heftig

Ik raad (kom ik weer) Miss Back dan wel echt aan. Aflevering 2 staat nu ook met engelse ondertiteling op YT

1 like

Ik ben een beetje verliefd op Nada geworden :smiling_face_with_three_hearts:
1 like

Ahh, ik ga zo mn 1e kpopconcert bijwonen online! Heb er zin in! Dreamcatcher OT7 + live band :smiley:

3 likes

Ik luister niet echt naar dreamcatcher maar ik moet zeggen dat ‘met liveband’ wel heel cool klinkt! Veel plezier! :blush:

1 like

Dreamcather is zo tof! Veel plezier :grin:

1 like

Omg, dit concert overtreft echt mn wildste verwachtingen <3 Die live band maakt echt alles 10x beter!

2 likes

Pfff al dat gedoe rondom Produce 101…
Ik vind het zo sneu voor alle mensen die niet in de groepen terecht zijn gekomen. Zeker voor Kaeun en Chowon.

Madewaaaaa

Lekkere afspeellijst voor volgende week :blush:

2 likes

Top 0,5% :scream:

Hoe ziet jullie lijst eruit?

2 likes

Ik heb veel kpop geluisterd maar blijkbaar minder dan vorig jaar aangezien het nu m’n 2e beste genre is en in mijn top 5 enkel Stray Kids staan en qua nummers Wannabe van Itzy :stuck_out_tongue_closed_eyes:

(Bij cnco zit ik wel bij de 0,05% beste luisteraars :sweat_smile:)

3 likes

3 likes

En 0,5% van Yukika :speak_no_evil:

3 likes

Ik deel het samen met mijn vriend maar BTS stond in de top 5 en zat in de top 4% van de luisteraars :joy:

2 likes

Grappig, BTS, NCT127 en Monsta X zijn niet per sé m’n favorieten, maar waarschijnlijk vrij hoog doordat ik gewoon erg veel nummers van ze in m’n afspeellijsten heb gegooid. Ik mis Hwasa/Mamamoo wel enigszins in deze lijst. :pleading_face:

2 likes

2 likes

Ik luisterde normaal gesproken nooit naar Kpop, maar sinds ik I-Land op Viki heb gekeken ben ik emotionally invested in het succes van de kpop groep die is gevormd door I-Land! Voor degenen die het niet kennen: Het is een survival show waarbij kpop trainees strijden om een kpop idol te worden. Een van de juryleden is een grote naam van Bighit geloof ik. Heeft geloof ik ook liedjes o.a. voor BTS geschreven.

Iemand die ook I-Land heeft gekeken? Ik vond het een goede survival show! De show laat goed zien hoe hard alle trainees werken en hoe getalenteerd ze allemaal zijn. De eerste 2 episodes waren wennen en niet representatief voor de rest van de show dus daar moet doorheen worden gekeken.

Maar 30 november was the debut van En-! Echt een goeie debut:

https://youtu.be/nQ6wLuYvGd4

Blijkbaar is het een ding van Bighit om verhaallijnen te bedenken voor hun kpop groepen. Ik vind het vet dat En- een horrorachtig/mystieke verhaallijn heeft.

Iemand ook invested in Enhypen (En-)?

1 like