Kpop & Kdrama

Nice! Ik ben na 2016 een beetje interesse in BTS verloren maar hun oude werk blijft mn favoriet!
Denk dat ze wel goed gaan scoren met Dynamite idd.

2 likes

Ik had vanmiddag het nieuwe liedje op de radio gehoord en klonk wel goed. Iig 10000 malen beter dan hun vorige comeback (was niet zo mijn ding).

En nu ga ik huilen omdat Hinapia na 1 liedje al gestopt zijn.

Jaaa. Ik vind het zo kut voor die meiden! Eerst Pristin, nu dit… en Drip was echt een top track :frowning:

1 like

Ah ik vind het zo’n gemis dat ze nu niet nummers zoals toen uitbrengen :broken_heart: rond die tijd pluisde ik samen met m’n vriend alle clips op hints uit en luisterden we alle nummers helemaal kapot omdat elke volgende gewoon NOG beter was

1 like

Ja, precies! Al die hints en callbacks naar andere clips ook! Zeker in the Run era.

Sowieso vind ik groepen die een eigen mythologie hebben en hun albums verbinden met een verhaal heel leuk. Dreamcatcher en Oneus doen dat ook en ik hou echt van de consistentie. Sowieso is Oneus nu een beetje voor me wat BTS toen was…

1 like

Hier ook een Monsta X fan! :stuck_out_tongue_closed_eyes: Ben vorig jaar naar hun concert geweest en dat was fantastisch, ben blij dat ik ze nog heb kunnen zien met 7 :pensive: Ik ben nu heel benieuwd naar hoe Wonho’s album gaat zijn!

1 like

https://open.spotify.com/playlist/2DRkXrUjhCAya9DCKGgXZk?si=VUE4vJbrQt-kZ9GVEzJ6gg
Mijn nieuwste favo afspeellijst. Ben tegenwoordig zo’n fan van City Pop.
Echt grappig, want drie jaar geleden was ik helemaal van de Tropical House toen iedere groep die muziek uitbracht

1 like

Ik vind dit liedje echt steeds meer tegenvallen :frowning:
Misschien hoor ik hem nu ook te vaak, maar dat vind ik apart van mezelf, want veel van hun andere liedjes kon ik een hele dag op repeat luisteren

Maar ik gun ze dit succes natuurlijk wel!

1 like

Ik vind Dynamite nog steeds niks maar word altijd gelukkig van Spring Day en Save Me :heart_eyes:

2 likes

Dit nummer staat hier sinds gisteren op repeat trouwens. Heftige 80’s vibes met een vleugje Kara anno 2012 <3

1 like

Ja love al die jaren 80-achtige muziek. Wilde deze ook al posten :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Jaaa love dit liedje!

Ik ga dit vandaag luisteren. De nostalgie!

Ik weet niet waarom maar ik word altijd een beetje emotioneel zodra ik Into the New World hoor. Misschien omdat het zo’n hoopvol nummer is dat ze altijd vol overgave zongen? Om nog maar te zwijgen over de ballad versie want daarbij hou ik het helemaal niet droog…

2 likes

Ik weet niet of iemand dit interessant lijkt, maar de eerste aflevering van Miss Back staat gesubt online. Superleuke cast hebben ze gekozen en ik vond deze aflevering al heftig. Ik wist niet dat Sera zulke heftige paniekaanvallen had en geen goed inkomen heeft. Van Soyul had ik iets meer willen zien, bijvoorbeeld over het feit dat ze niks aan de tour met Lady Gaga verdiend heeft. En Gayoung… zo sneu.
Ik vond Soyeon ook zo lief tegen Sera. Echt zo’n schat. Ze verdiende al die haat niet.

Ik ga ook binnenkort even die Netflixdocu over Blackpink kijken. Ben benieuwd.

Sera is zo’n lieverd. Ik volg haar op Youtube en ik vond het zo rot om haar ervaringen te horen. Soyeon is van T-ara toch?

Ik heb de Blackpink docu gezien. Vond em wel grappig, niet baanbrekend of zo maar zaten wel wat interessante dingen in. Volgens mij is het wel echt een hele hechte groep maar hebben ze het best lastig met hun idolleven? Of iig die vibe kreeg ik.

2 likes

Ja T-ara Soyeon! Ben zo benieuwd naar haar stukje. Ik vind het tot nu toe een interessant programma. Ben benieuwd hoeveel afleveringen het krijgt.

Ik luisterde nooit naar Blackpink en heb de docu gekeken en vond hem best leuk. Ik luister nu ook meer naar de muziek haha. Ik kreeg ook de indruk dat ze het vooral erg zwaar en niet heel leuk vinden. Vooral van Jennie kreeg ik een nare/ongemakkelijke vibe. Maar het kan natuurlijk ook dat zij gewoon zo is

Jennie heeft ook best vaak paniekaanvallen op het podium gehad. Ik denk dat het haar echt zwaar valt soms, maar dat ze het muziek maken heel leuk vindt.

Ik vond de docu interessant en hoop dat ze er nog eentje maken. Zou wat meer behind the scenes willen zien

Ik lees nu Shine (de Nederlandse versie, dus daarom zo laat) en het is gewoon een simpel verhaal. Niet bijzonder of heel juicy. Ben nu bij hoofdstuk 17 en nu lijkt er eindelijk wat juice te komen