Ik kan niet wachten tot Jessica’s boek uitkomt. Ben zo benieuwd wat ze gaat schrijven.
Pooh. Ik heb net CLOY uitgekeken en zo hard zitten janken haha. Hoewel ik af en toe iets te langdradig vond (met afleveringen van 1,5 uur lang zit er soms wat filler tussen), is het een van de weinige kdrama’s waarbij ik geen enkele scène heb geskipt.
Wil nu gaan beginnen aan Itaewon Class of Kingdom denk ik! Kan echt merken dat ik een stuk meer vrije tijd heb en voornamelijk alleen ben, heb ineens een stuk meer k-drama’s gekeken dan normaal. Doe er anders altijd echt mega lang over.
Ik was laatst aan Itaewon Class begonnen zonder enige voorkennis en dacht dat het een luchtige show was . Vind em wel heel tof maar niet om te bingen.
Best wel offtopic maar kijkt iemand hier ook naar Youth with you? Is een soort Produce maar dan Chinees. Lisa van BlackPink is 1 van de mentoren en Dreamcatcher’s Handong doet ook mee. Normaal hou ik helemaal niet van dat soort competities maar er zitten echt zulke talenten tussen . Best wel een aantal androgyne trainees ook
Ik HOU van dat soort survival series (ook na alle ophef), maar heb nog maar 1 aflevering van Youth with You gezien, moet dan maar dringend de rest kijken!
Die performance was gewoon iconisch
Oh haha, ben benieuwd. Dacht dat het ook vrij luchtig was om eerlijk te zijn… We shall see
Ik heb nog Kpop kalenders uit 2011, 2012 en 2014. Ik denk dat ik die vandaag maar eens ga nakijken en kijken of ik ze weg ga gooien😅
Ben vandaag Road to Kingdom beginnen kijken en hoewel ik de meeste groepen niet echt ken vind ik hun performances wel impressive! Wil ook Good Girl beginnen kijken maar heb geen idee waar ik de eerste aflevering kan vinden
Good Girl ben ik ook wel benieuwd naar! Love Hyoyeon, Ailee,Jiwoo en vooral Jamie! Had verwacht dat 1 van de standaard sites wel translations zouden doen maar nog niks so far…
Omg hij is nu in het Nederlands te pre-orderen! Dan wacht ik nog maar een maand langer
Ben wel benieuwd hoe hard ze los gaat, haha. Of dat het uiteindelijk heel mild wordt allemaal.
Je zou idd verwachten dat ze een contract getekend heeft, maar volgens mij heeft ze niks te verliezen.
Jaaaaa love Yukika. Kan niet wachten tot het album er is, maar deze pre-release is ook al goed. Ik speel het album dan 24/7 af op mijn iPad.
Ik luister tegenwoordig ook veel Stella Jang. Vind dat zo lekker luisteren tijdens het schrijven
En Onew is klaar met zijn dienstplicht. Zoooo blij mee. SHINee!
Lekker nummer! Kende haar nog niet.
Ik speel de laatste tijd mn daily mixes van Spotify vaak en kwam dit nummer tegen:
T is al 2 maanden oud maar echt ZO GOED
Blijkbaar gaat het over haar vader die haar succes met Wondergirls gebruikte om mensen te scammen en is er ook een hele rel omheen geweest.
Oh jaaa was hij ook niet leider van een cult? Schijnt echt een ding te zijn, vaders die anderen scammen
Netflix heeft een nieuwe serie “Mystic Popup Bar” en ik vind em echt heel goed! Dit is de premise : A young man with a unique ability begins working for a centuries-old bar owner who resolves her customers’ emotional troubles by entering their dreams.
O wist niet dat ze nogsteeds nummers maakte. Was altijd verslaafd aan haat nummet ain’t nobody.
Hahaha ik herken mezelf hier heel erg in, ben inmiddels meer fan van andere groepen en niet meer zo bts maar ze waren in 2017 wel de eerste groep die ik ontdekte en dan had ik ook zo’n obsessie fase haha, heerlijk wel